hoi meiden, we hebben al een dochtertje met de naam Emily. we zijn nu aan het proberen weer zwanger te worden van wondertje nummer 2. we hebben dus nog wel even de tijd maar toch zijn we al namen aan het bedenken. voor een meisje hebben we op dit moment de volgende meisjesnamen: welke vinden jullie het leukst en goed passend bij emily?
Ik heb op Romee gestemd, want mijn zusje heet zo. het is net even weer wat anders dan de standaard naam ESMEE. Bij mijn zusje zit er alleen nog wel een streepje op de eerste e. Succes
Faye natuurlijk haha maar dat komt omdat mijn dochter zo heet haha verder is Ninthe heel erg leuk (Die naam heb jij me nog gegeven in mijn topic haha )
ik vind drie namen erg leuk staan bij Emily Kaylee Ninthe en Amber Er handig deze poll aangezien onze dochter ook Emily heet wij hebben zelf overigens Amber voor dochter twee mocht die er komen. (zie mijn forumnaam )
Mijn eerste keus is Amer, tweede keus van jullie rijtje: Faye. Leuk zo snel al voor een tweede, lijkt me alleen wel erg pittig!