Hallo forummers, Grote stress .. Ondertussen 35 weken zwanger maar DE jongensnaam nog niet gevonden.. 1 naam komt steeds boven drijven; Bas maar onze achternaam lijkt op Schoters.. Iets te veel s? Heb Bastijn ook al laten vallen maar dat deed voor manlief teveel denken aan bastogne koeken Ook Niek vinden we mooi maar ik heb een ex die zo heet.. Voelt toch een beetje als vernoemen naar mijn ex Kan bas? Of hebben jullie nog tips.. Wat we verder mooi vinden (maar niet kan ivm familie/vrienden) is Daan, Tijn, Bram, Wat ik mooi vindt maar net niet door de keuring van manlief kwam: Liam, Coen, Thomas,
Bastiaan/Bastiën/Bastian? En dan afkorten naar Bas? Vind het trouwens een leuke, vlotte naam! Of anders: Ben/Benjamin Tim/Tom Casper (afkorten naar Cas)
Als DE naam Bas is, gewoon doen. Je kunt er eventueel nog een 2e naam achter zetten. De voornaam van onze dochter eindigt op de N en haar achternaam begint met de N. Ik vind het geen probleem.
Bas kan toch prima! Hele normale naam. Als dat voor jullie de naam is. Die naam komt niet voor niets steeds weer bovendrijven
Ik zou ook gewoon voor Bas gaan. Wij hadden min of meer dezelfde twijfel. De naam die we leuk vinden heeft een S en onze achternaam ook. Toch hebben we voor die naam gekozen, gewoon omdat we die het leukst vinden. Succes met kiezen .
Wij hadden twee namen voor onze vierde, ik ben met 36 weken bevallen en toen ze vroegen en hoe dit mannetje ...... Keek ik mijn man aan .... Ehhh ja schat hoe heet hij ? Mijn man heeft toen de naam gekozen. Als bas bij jullie steeds terug komt zou ik gewoon voor bas gaan
Bedankt voor jullie berichten.. Denk toch dat t Bas gaat worden.. We vinden de naam super alleen zaten met de combi met de achternaam.. Vond het zo lastig want ik wil de naam als verassing houden en dan is familie en vrienden vragen niet mogelijk.. Gelukkig zijn jullie hier We zijn overtuigd..probleem opgelost.. Nu de laatste weekjes uitzitten ben zooooo nieuwsgierig
Nog meer s-en haha.. En dan zijn de initialen s.s. Man let daar altijd op (neefje is SBS, vindt ie ook niet wat) haha.. Oja en Bram is idd heel mooi maar al bezet