Hey meiden wij zijn bezig om zwanger te raken en zijn al een beetje aan het nadenken over jongens en meiden namen. We hebben nu deze namen..... meisjes Tessa Julia Jongens Milan Ruben Vince Jesse Leroy Onze dochter heet e.line en ons zoontje l.ucas
Ik zou weer vijf letters doen en een L erin, dat hebben E. en L. ook! Uit jullie lijstje vind ik Julia dus het best passen! Leuke naam ook. Uit het lijstje jongensnamen zou ik dan voor Milan of Leroy moeten gaan maar die vind ik niet zo mooi en niet zo goed passen bij E. en L. Hier nog wat ideetjes van namen met vijf letters met een L erin. Albin Alois Alvar, Alvin, Alwin Dolph Felix Filip Flynn Glenn Jarle Jelle Julen, Julio Jules Kamil Kjell, Kjeld Malte Niels Nolan Pelle Philo Ralph, Rolph Roald Silas Thilo Adèle Alice Bodil Celia Chloe Cilla, Cille / Sille Dalia, Delia Fleur Flore, Flora Hazel Hilde, Hilda Hilja Jolie, Julie Maela Malin Marla, Marly Melia Merla, Merle, Marle Nelle, Nella Noela / Noèle Odile Polly Rilla Sibyl Silja, Silje, Silke
Voor ons hoeft het niet weer met een l erin, 5 lettets houden we wel aan, maar als er een andere naam is die we leuk vinden zonder l en het past bij de andere namen zijn we ook blij Al is het natuurlijk leuk om de l erin te houden hihi
Ik vindt vince de leukste daarna jesse dan milan en ruben maar het moet natuurlijk wel passen bij de andere kindjes pfff lastig hoor... ik kort de namen altijd af dus dan zou ik voor vince gaan afgekort tot finn