Wie helpt ons aan een leuke meisjesnaam. Ik ben nu zwanger van onze 2e dochter. Haar grote zus heet Mare en we zijn op zoek naar een leuke naam die hier goed bij past. Wie heeft er suggesties?
Mare en Fiene Mare en Flore Mare en Nora Mare en Lise Mare en Vera Mare en Eva Mare en Ilse Mare en Olga Mare en Rosa Mare en Hanne Mare en Nine Mare en Roos Mare en Linde Mare en Sterre Mare en Fleur
Bedankt voor de suggesties! Lise en Linde staan nu ook bij ons op het lijstje. Vind ik zelf hele mooie namen, maar mijn vriend is er niet zo weg van. Ik ben benieuwd waar jullie nog meer mee komen!
Het dochtertje van mijn zus heet Lindhe....geweldige naam Mare en Faye Mare en Ise Mare en Luna Mare en Indy Mare en Lois Mare en Liv Mare en Kess
Mare en Lente Mare en Veerle Mare en Benthe Mare en Sira Mare en Nova Mare en Fenne Mare en Elin Mare en Bibi Mare en Laure Mare en Jasmijn Mare en Lore Mare en Silke
Hey Esther, Leuke naam Mare! Lise en Linde ook leuk. Wij hebben zelf Linne en Liz op ons lijstje staan. Ons 1e dochtertje heet Nouk. nog andere opties: Mare & May/Mae Mare & Ise Mare & Suze Mare & Fien Mare & Dieke Mare & Emi succes
Hallo allemaal, Allemaal ontzettend bedankt voor jullie reacties! Er staan hele mooie tussen die op mijn lijstje staan, bv: Emi, Lynn, Lize, Fenne, Lente, Elin, Faye. Ook Liz vind ik heel erg mooi, maar ook wel weer erg kort. Vind het zo moelijk. Tot nu toe heb ik nog nergens een wow gevoel bij, maar misschien moet dat nog komen. Ik hoop dat jullie met nog meer leuke namen komen!
Heb eerst een hele tijd voor mijn dochter gedacht aan Anne Mare! Dus dan als 1 naam, wellicht is Anne een idee?