Hoi meiden, Sinds een aantal dagen weet ik dat ik zwanger ben van ons 2e kindje. We zijn super gelukkig en blij!! Nu is het natuurlijk nog hartstikke vroeg maar toch ben ik al met namen bezig. Wij hebben al een dochter van 1 jaar. Toen ik zwanger was van haar hadden we naast de meisjesnaam natuurlijk ook een jongensnaam. Die jongensnaam willen we straks ook gaan gebruiken ( als het dus een jongetje is uiteraard ) Aangezien onze dochter ook 2 namen heeft ( zij heet Zoëy Savannah ) willen we onze toekomstige spruit ook 2 namen geven, echter bij de jongensnaam vinden we dat best lastig. Als het een jongen wordt gaat hij Devun heten, maar nu zoeken we dus nog een leuke, het liefst stoere 2e naam bij. Wie oh wie heeft er leuke suggesties voor ons?!! Oh ja, ook niet onbelangrijk, we wonen in frankrijk dus het moet door fransen wel een beetje normaal uit te spreken zijn haha!
Quince Bradley Nigel Preston Rylan Skyler Chandler Morgan Maverick Lamont Brycen Lamar Kayden Cameron Donavan Joaquin Jameson Jagger Brayden Garrison Everett Dwight Delray Braxton Jeremy Rocco Mitchell