Ik ben morgen 27 wk zwanger van onze zoon en ook wij hebben problemen met het bedenken van een jongensnaam Onze dochter heet I.sabella. Ik vind Ezra heel mooi maar mijn vriend niet, hij kan helemaal niks bedenken en alles wat ik bedenk is niet goed. Eisen: * naam moet internationaal gebruikt kunnen worden * naam moet passen bij zowel een NL uiterlijk als een Perzisch uiterlijk * geen tokkie namen * geen hele moderne of nieuw uitgevonden namen Ik heb de jongensnamen topics hier al doorgespit maar de naam voor ons zit er niet bij. Iemand die een poging durft te wagen?
Ik ga eens even voor je nadenken! Hierbij een aantal suggesties: - Joah/Joas - Tamas - Corin - Reza - Jefta - Rudin - Caleb - Nickan - Noan - Dari - Joël - David - Casper - Levi Succes met zoeken! Hopelijk komen jullie er uit samen.
Reza Ilay Fabrice Montell Miquel Clement Dimitri Yael Judah Keanu Elias Jenoah Gino Jethro Preston Austin Everest Kaden Vito Didier Brayden
Bedankt! Grappig, Reza en Elijah heb ik eerder ook al voorgesteld maar uiteraard was dat ook niet goed. Al heb ik daar ook niet het gevoel bij dat dit de naam is. Ik ga vanavond of morgen even jullie suggesties met hem doornemen, kijken of hij hier wat in ziet
Manoah Aloysw Eloy Jermain Jeremyw Jeremiah Gregory Thiago Terence Ferrence Travis Trevor Dimas Yannick Fontane Landon Kane Troy Demis Ashwin
Ilja Manuel Ismael Kane Jeremy Darren Darryl Kyle Matthew Mathias Valerio Damian Romero Romano Marcello Elia Matteo Gillian Silvain Zackery Giovanni Gianni Misha
Aaron, Arthur, Boris, Christian, Daniël, David, Elias, Fabian, Fender, Florian, Floris, Gabriël, Gideon, Jonathan, Joshua, Julian, Julius, Lennon, Lennox, Lester, Manuel, Marijn, Marius, Mathias, Mathijs, Morris, Nathan, Olivier, Pepijn, Quinten, Romijn, Ruben, Sebas, Simon, Thomas, Tobias, Wessel, Yanick,
Een paar oude Perzische jongensnamen die ook wat Nederlands aandoen: Aram Casper Cyrus Darius Jasper Milad Reza Ik vind I.sabella en Cyrus wel leuk klinken!
Waar ik meteen aan dacht: Miran Maar dat is misschien ook niet wat je zocht.. Moeilijk hè jongensnamen? (vind/vond ik namelijk wel - meisjesnamen zijn veel makkelijker voor mijn gevoel).
Het is heel erg maar ik heb het er gewoon nog niet over kunnen hebben met mijn vriend . Dochter slaapt momenteel weer slecht en hij was laat thuis van zijn werk. Maar ik vind jullie input fijn! Er zitten zeker namen tussen waar ik nog niet aan gedacht heb en waar ik dus wat mee kan. @zigzag nou zeg dat wel! Voor een meisje hadden we ook al een naam. Maar een jongen... we grapten nog voor de geslachtsbepaling dat we een groot namen probleem zouden hebben als het een jongen zou zijn Jouw suggestie lijkt teveel op de naam van mijn vriend, en zijn naam is zelfs genoemd in dit topic
Geza vind ik goed passen bij onze dochter en het past bij zijn achternaam! Die ga ik vanavond eens opgooien. Ben ook wel benieuwd wat hij van Miron vindt. We zijn er namelijk nog niet uit...