we hebben nog niet echt een naam vast staan, maar zijn aant brainstormen over een naam, onze smaken verschillen wel mijn man vind Lenora(uitspraak lee nora en niet le nora) wel leuk, ik vind het wel een leuke naam maar ben nog niet overtuigd. maar zouden jullie het gewoon Lenora schrijven en als je de naam ziet uitspreken als Lee nora,of als le nora (de lee niet uitspreken als bij bruce lee )
ok, dank u, ik heb bang dat vele mensen en vooral oudere het als Le nora uitspreken en drm houdt het mij wat tegen.
ik zou gewoon Lenora schrijven omdat Leenora er heel raar uitziet. Misschien dat je 5x moet zeggen dat ze [Leenora] heet en geen [lenorna] maar dan weet men het ook wel op een enkele hardleerse na, maar die houdt je toch al noem je haar truus .
Ik zou hem absoluut als Lenora schrijven! Leenora vind ik heel raar staan. Ik zou pas Lennora zeggen als het ook met dubbele N geschreven is, dus ik verwacht niet dat veel mensen het verkeerd uit zullen spreken hoor.
Ik zou de naam uitspreken als Le nora. Ik denk dat de naam wel verkeerd uitgesproken gaat worden, maar dat is slechts een kwestie van een paar keer verbeteren, daarna weet iedereen het. Mooie naam trouwens, nog nooit van gehoord!
ik vind enora heel mooi,en dat zeg je ook niet en nora tegen, maar wij willen een naam met een L, dus heb ik de L ervoor gezet, en het klonk best leuk, ik heb via een site opgezocht en in belgie komt hij niet voor, dus dat is ook weer speciaal. maarja nu moet het ook nog een meisje worden
Tja dat laatste heb jij niet in de hand, je kunt alleen hopen. Jongensnaam heb je dus nog niet?! Hier was dat een goed voorteken Enora zou ik automatisch [eenora] zeggen, En nora zeg je uitsluitend als je dubbel n zou zetten Ennora dus.
Ik zou Lenora uitspreken als Le nora, en zou daarom voor de schrijfwijze Lénora gaan, dan kan het niet meer mis gaan
Ik zou Le-nora zeggen als als ik de naam zie staan. Als je er Lee-nora van wilt maken zou ik het absoluut gaan schrijven als Lénora, niet als Leenora. Dat vind ik er zo raar en niet mooi uitzien! Maar als ik eerlijk ben vind ik Enora veeeeeeeeeeeeeeeel mooier dan Lénora. Die naam wou ik je nog voorleggen, maar las dat je 'm zelf ook al had bedacht. Waarom wil je zo graag een naam met de L? Het gaat toch vooral om een naam die je mooi vindt? Niet per sé om de beginletter? Ik zou Enora doen! (Als het een meisje wordt natuurlijk ).
Mooie naam! Ik zou 'm in eerste instantie wel uitspreken als Luh-nora, de schrijfwijze Lénora vind ik duidelijker. Maar als je zelf gewoon Leenora blijft zeggen, is het ook snel duidelijk volgens mij .
Ik zou m uitspreken als Le-nora...als je graag wilt dat mensen Leenora zeggen dan zou ik idd een streepje op de e zetten: Lénora.