Toen ik net zwanger was zijn ml en ik gelijk gaan stoeien met namen. Een meisjesnaam zijn we nooit uitgekomen, maar de naam Sam waren we het vrijwel snel over eens! We houden allebei van simpel en Hollands. Ook kennen we in onze kenniskring niemand die zo heet. Alleen beetje jammer dat het zoontje van Tamar en David (serie divorce) Sam heet..... Wat vinden jullie van de naam Sam?
Ik vind hem persoonlijk ook erg leuk! Misschien niet de meest originele naam maar inderdaad wel kort en stoet en geschikt voor een kind maar ook voor een volwassen man. Sam staat ook op mijn lijstje met favoriete namen
Op z'n Engels uitgesproken redelijk leuk, maar weinig origineel inderaad. Op z'n Nederlands uitgesproken, verschrikkelijk. Lomp.
Leuke naam! Stond hier wel op de lijst maar is het niet geworden. Een korte naam klinkt niet met de achternaam helaas. Misschien dat ie nog mee mag doen als tweede of derde naam maar denk t niet. T klinkt niet lekker met de nieuw gekozen roepnaam
hmm ik ken een sam en dat is echt een vreselijke jankerd...vind ht eigenlijk meer iets voor een hond of poes dan voor een kind.
Meeste stemmen gelden dus! Hihi Het is niet de meest originele naam, maar die vind ik meestal ook niet leuk. We houden het hier lekker bij Dankjewel dames!
Leuke naam. En wat boeit het nou dat een of ander personage uit een serie die over 10 jaar niemand meer kent ook zo heet? Het gaat niet om John Ross of zo...