Wij zaten al flink te fantaseren over namen.. nu heeft mijn man de naam : Liv bedankt. ik vind hem op zich ook wel leuk , maar past het bij de naam van onze dochter J.aylin ?
ooh L.ivia ook heel leuk ja ! Ik vind Liv ook zo populair , en wij houden van een beetje aparte namen . Ml zegt dat hij het niet zo vaak heeft gehoord maar ik hoor het toch wel regelmatig
Ik vind het wel leuk maar het past niet bij elkaar. Maar of je het om die reden niet moet doen.... dat is een andere vraag
Hey, Wij zitten bij elkaar in het voor een 2e kindje gaan topic Maar eh, L.iv is de mooiste naam die er is haha maar ik ben dan ook bevooroordeeld als je begrijpt wat ik bedoel Het is misschien wel een beetje een andere soort naam, maar toch vind ik het juist wel leuk bij elkaar staan! Lastig hè, namen kiezen. Ben er ook al volop over aan t nadenken! Succes met jullie keuze
haha aah op die manier ! Ja het blijft lastig. hij komt idd vaker voor nu maar dat heb ik liever dan een in elkasr geknuselde naam waarvan ze haar leven lang der naam moet herhalen en spellen hihi. Liv is kort maar krachtig. Al vind ik Loïs ook helemaal leuk en ml vind die opzich ook leuk
haha jaa mag over nagedacht worden toch vorige keer waren we op het laatste moment en dat wil ik niet nog een keer
Ja, toen wij de naam kozen in 2012 hadden wij er in de omgeving nog geen één Iedereen vond het dan ook een superleuke aparte naam. Heel veel positieve reacties. Inmiddels is er in de buurt nog eentje bij gekomen maar echt niet zo veel hoor! Hangt misschien ook af van waar je woont. Het is in ieder geval geen top 10 naam, dus Haha leuk, Loïs stond bij ons ook heel hoog op het lijstje, alleen uiteindelijk niet gekozen omdat het veel leek op de naam van een familielid. Maar vind hem nog steeds super!!
Hier in mijn omgeving heb ik hem nog niet gehoord. er zijn wel 8 zwangere nu haha dus daar nog maar ff op wachten. Loïs wel al een paar keer gehoord maar ook niet overdreven vaak. mijn dochter haar naam hoorde je eerst ook nergens en nou ken ik er wel 7. Niet hier in de buurt want wij wonen in een boeren dorp haha maar op fb lees ik het regelmatig bijvoorbeeld. .maar dan wel steeds een andere schrijfwijze
Haha ach ja, uiteindelijk moet je idd toch de naam kiezen die je het mooiste vind en niet welke je nooit hoort (is mijn mening dan) want het kan inderdaad zo veranderen dat een naam ineens wel populair word als je hem al gegeven hebt Trek me er niet zoveel van aan! Alhoewel ik dan weer niet een top 10 naam zou kiezen, maar dat is ook weer persoonlijk. Maar te uniek hoeft ook niet. Ik ken zelf maar 1 J.aylin in mijn omgeving zie hem wel steeds vaker op forums etc. maar dat betekent gewoon dat veel mensen het een leuke naam vinden Prima toch.