Ppff 36 weken (3e dochter) en ik nog steeds aan het twijfelen. Maar ik weet zelf niet eens waarom. Mijn man wil voor Ella gaan. Ik vind Ella ook erg mooi maar toch... Elke avond vraag ik aan mijn man of het wel een Ella gaat worden. Net kwam mijn dochter met de naam Emma (ze weet niet hoe we de baby willen noemen). Emma is ook leuk maar pppf zo moeilijk... Wat is dan leuker? Emma of Ella?
Ja precies dat heb ik ook: Emma is wat liever en zachter maar Ella iets origineler. Daarnaast hebben we als tweede naam Mathilda en dat past bij Ella gewoon mooier dan bij Emma.
Ella, veel origineler dan Emma. Nu vind ik Emma een beetje een suffe naam, ik hou van stoerdere meisjesnamen, en dat vind ik Ella wel.
Ik vind het, hoewel ze op elkaar lijken, twee hele verschillende namen. Emma vind ik mooi klassiek lief. Ella, ouderwets, kattig, gewoon geen mooie klank.
Ella is hartstikke leuk Net wat specialer en een net wat stoerdere klank. Vind 'm ook iets beter bij de namen van de zussen passen. Anders beslis je als ze geboren is? Of ze een Ella of een Emma is?