Ik ben nog niet zwanger ( hoop natuurlijk wel snel.) maar nu we er toch mee bezig zijn en op wachtbankje zitten, zaten manlief en ik beetje te fantaseren over wat jongens en meisjes namen. Maar we zitten hier niet echt op een lijn haha! We zoeken voor een jongen een Engelse naam, niet te lang. Beetje richting de korte letters. Zoals jaxx, liam bv. Voor een meisje hoeft het niet Engels te zijn, maar ook niet te lang. Nola vinden we allebei wel leuk bv.
Bodhi, Levi, Jack, Ravi, Fenn, Quinn, Kai, Mexx, Ezra, Mason, Milo Cleo, Liva, Pip, Julie, Tess, Elin, Jill, Charlie, Viv, Romée, Luna
Ik zie jou constant aan voor @Nina Sanders.. irritant dit zeg xD Voor een jongen heb ik geen suggesties Voor een meisje Ziva Nova Nika
Tren Trey Jace Ty Wess Dean Zack Sem Knox Cole Iven Dane Eli Jay Jinx Zeke Riff Cash Drake Zane Gabe Mike Nick Bryce Ryan Kane Nate Rox Avery Elodie Jade Mila Amy Liva Joya June Faith Lilly Abbey Dawn Ruth Elin Cela Ivy Rixt Eve Sue Maite Madee Novel Fiore Gaby Ruby Britt Macey Sadie Gwen
Is dit een andere @Nina Sanders want dit is echt irritant en verwarrend. Ja.. ik zie het aan de profiel foto.. Kan aub iemand zn naam aanpassen Dacht namelijk ook; “Huh, je was er toch helemaaluit..?” Sorry TS, maar je naamgenote is erg actief op dit forum. Raar dat Zp 2 gelijke namen accepteert.
Ik heb ergens in dit forum die vraag net gesteld, begin het ook vervelend te vinden zo. Ik wist het namelijk ook niet toen ik mijn naam aanmaakte.
We hebben inmiddels dat we op een lijn zitten, ja echt waar! Haha Jongen: Romano ( zooo geen Engels haha) Jaxx Meisje : Nola Mila Alle ideeën zijn welkom!!
Hahah! Mijn zoontje heet jase! Bryce vinden we ook leuk! Maar weet niet of dat past bij jase? James ook maar dat vind ik veel op elkaar lijken en klinken.
Bruce misschien een idee J.ase & Bruce J.ase & Chez J.ase & Liam J.ase & Mika J.ase & Sean J.ase & Otis J.ase & Noah J.ase & Vigo J.ase & Nick J.ase & Feli J.ase & Novi J.ase & Nika J.ase & Lily J.ase & Blis J.ase & Loïs J.ase & Phebe J.ase & Nikki