beste allemaal, Ik ben voor de 7de keer zwanger, we hebben 1 gezonde zoon van 2,5; Sep. Afgelopen juni een zoontje gekregen en overleden; Jur. Nu ben ik 16 weken zwanger en we weten dat het een jongetje wordt. Een meisjesnaam hadden we meteen. Maar een jongensnaam.... Zo lastig. We zoeken een stoere, korte, niet heel alledaagse naam die bij Sep past. We zijn benieuwd naar jullie ideeen! Ps. mijn man vindt Mic of Miq (uitgesproken als Mick) leuk en ik vind Lou (loe) leuk. Veel verder komen we niet echt... Wie weet doen we hier een briljante ontdekking!
Vic Nik Sam Sem Jim Tom Tim Cas Kai Bas Ben Bob Dax Dex Don Duc Fer Ian Jax Jay Luc Max Pax Yvo Fos Ivo Jip Job Gus Lex Pim Vin Xem Riv Tex Tye
Chiel Cas Tijn Just Tuur Ties Wout Mink Sten Nand Foss Jent Raff Jorn Koen Flynn Mels Bart Yves Art Ralf Sil Stan Faas Daaf Loek Hein Coert Lev Faust Mart Ivo Enzo Riff Gijs Rein Ot
Wat mooi dat jullie na een overleden kindje weer zwanger zijn! Namen zijn lastig, mic is leuk! Tijn Tijs Vic Max Faas Luc Abe Dax Sven Fer Duc Mel Ole Per
Dank je wel! Per staat bij mij hoog. Maar mijn man vind het vreemd ‘Per’ ongeluk, ‘Per’ ommegaande. Jammer. Tijn en Fer vind ik ook leuk. Dank je!
Ik ken een oudere man die per heet en vond het eigenlijk nooit een rare naam, maar ik snap je man wel, het is ook een soort woord. Succes met het zoeken naar een naam die jullie alle twee mooi vinden!
Raf vind ik echt heel leuk en er goed bij passen. Verder: Ace, Ash, Bas, Bor, Cas, Dax, Dex, Fer, Fos, Gus, Kaj, Len, Lex, Luc, Lux, Mex, Nox, Rex, Rik, Ted, Tom, Vic, Wes