Help! Wij hebben 3 zoontjes S.em, N.oah en M.ees. Nu zijn wij in verwachting van ons vierde kindje en dit word een meisje. Nu is alleen de naam een probleem hihi we komen er gewoon niet uit. Ik wil graag een naam die heel lief maar ook wel stoer is en kort. En natuurlijk passend bij de jongens hun namen. Nu vind mijn man de naam Bella erg leuk maar ik ben hier niet helemaal weg van. Ik ben helemaal verliefd op de naam Puck maar deze vind hij niks.. Iemand ideeën
Lente Floor Fay Suze Lilly Isabel / Isabelle / Isabella Julie Jasmijn Lou Fara Lana Pip / Pippa Nola / Nova Nika Tara Tess Robin Noëlle Noé Lizzy
Pip Pien Pleun Cato Keet Suze Mia Mae Bibi Pippa Lola Marie Julie Luna Guusje Stella Liv Annabel Lieve Zara Flo Doris Jip Kiki Bloem Fien
Suze Suzy Yara Nina Bibi Diede Lily Lize Elize Kate Lieke Eva Sanne Ruby Isa Dana Vera Bo Nikki Julia Jolie Julie Tessa Lena
Lola Lilith Eden Fay Febe Felou Lilou Nya Ava Caro Iris Flore Floor Madee Rosa Lena Jana Eva Tess Nena Gwen Gail Ruth Sue Liz Mirre Manon Anouk Joya Livia Myrthe Freya
Vind de namen Liv, Pip en Lola ook leuk maar lang niet zo leuk als Puck. En mijn man vind helemaal niets leuk.. Hoop dat hij straks toch overstag gaat met de naam Puck. Hadden in mijn vorige zwangerschap ook al zo een ding met de naam. Toen hadden we heel de zwangerschap de naam Finn en met 36 weken zei hij ineens vind het toch niet leuk ♀️ toen heb ik gezegd okee toch opzoek naar een ander en is het M.ees geworden maar nu denk ik dag jij geeft ook maar een keer toe
Ik zou Bella niet doen vanwege dezelfde eindklank als No.ah. Zou eerder kiezen voor een naam met een eindklank die de andere 3 namen niet hebben. Evenzo als een andere voorletter dan de andere 3. Gezien je laatste berichtje denk ik nog aan Fien of Fiene voor een meisje. Verdere suggesties: Liva Liz Jip Nona Nola Nila Nova Novi Nori Pien Wies Flo Lou Pom Pomme Imee Yfke Ise Ilse Lot Yentl Rox Roxy Romy Bo Suus Suze
Bodee Abbey Mia Sarah Bente Mandy Elena Sascha Merle Marin Marit Brooke Myrte Sterre Muriel Vera Belle Bo Suze Floor Fleur Aniek Elsa Suus Roos Wende Diese Eline Mara Ruby Gaby Fem June Vieve Amel Dian Tamar