Wij twijfelen tussen 2 namen.. Ik ben benieuwd welke jullie voorkeur heeft en de reden waarom Spoiler: Namen broers C.as J.urre
Hmm best lastig. Mila is echt zo’n mode naam en (in ieder geval hier in Noord-Holland) echt héél erg 13 in een dozijn. Daar hou ik persoonlijk niet van. De naam an sich blijf ik echter wél leuk en desondanks fris vinden. Fenna hoor je ook wel weer vaker de laatste jaren. Zelf heb ik hem nooit mooi en vooral heel hard/ zeurderig gevonden (sorry). Toch gaat mijn voorkeur bij de naam van grote broers uit naar Fenna, puur omdat ze alle drie zo lekker Hollands klinken dan en Mila heel internationaal is (veel Polen ook hier die hun kind Mila of Milan noemen en daarnaast natuurlijk de van oorsprong Oekraïense actrice Mila Kunis). Fenna is dus een betere match i.m.o.
Fenna al vind ik Fien er leuker bij passen. C kort en krachtig, J dubbel r, Fenna heeft dubbel N, zelf zou ik een dubbele letter ook bij de eerste gedaan hebben en niet 1 kind niet en 2 wel volg je hem nog. Daarom Fien Mila vind ik niet leuk.
Allebei niks. Mila vind ik inmiddels echt afgezaagd en Fenna hoor je ook veel. Vind ze allebei wat zeurderig.
Volgens die redenatie kan Fien ook niet, dan hebben 2 kinderen 1 lettergreep en maar eentje heeft 2 lettergrepen. Ik stem voor Madelief, elke nakomeling een lettergreep meer @TS ik heb Mila gestemd, ik vind dat een mooie lieve naam
Grappig om te zien hoe iedereen er op zn eigen manier naar kijkt. Hoewel beide namen vrij populair zijn (vooral Mila) kennen we in de verste verte niemand die zo heet, ook op school van de jongens niet. We hebben beide een hele grote familie waardoor veel namen ook al afvallen. Dit waren 2 namen die we allebei al jarenlang erg mooi vinden, dus het wordt sowieso 1 vd 2 maarja dan nog kiezen....
Helemaal niet moeilijk, zonder twijfel Mila. Ondanks vrij populair toch een hele leuke naam. Fenna vind ik wat zeurderig.
Ik vind Mila mooier. Als je het niet erg vindt dat ze veel naamgenoten zal hebben uit haar bouwjaar zou ik daar voor gaan.