Iemand een top idee voor een kado? Ik weet het echt niet. Gelukkig heb ik nog even maar nu in deze tijden met levertijd en zo wil ik er wel op tijd mee beginnen.
Heb je een budget? Toen mijn zoon 10 werd hebben we deze gegeven en hier heeft hij al zoveel plezier van gehad (en nog). En mama ook als hij op school zit en op vakantie gaat dat ding ook altijd mee voor kleine boodschapjes of brood op de camping Bekijk bijlage 647532
Houdt ie van gamen? Nieuwe game; steam, nintendo, xbox of ps4 credit; nieuwe controller Houdt ie van buiten? Stuntstep; skateboard/longboard; drone om mee rond te vliegen Houdt ie van lezen? Leuk boek (stuntvlogger Sam bijvoorbeeld of Billy de binnenjongen)
Airpods? Mijn zoon van 11 heeft ze en eerst vond ik het onzin om die oortjes te kopen voor 150 euro maar zijn elke euro waard want hij gebruikt ze echt heel veel. Dit was dan niet voor zijn verjaardag maar het zou natuurlijk een mooi verjaardagscadeau kunnen zijn. En zo'n elektrische step zoals hierboven is ook top! En anders nieuw spel voor de PS4 mocht hij van gamen houden.
Mij dochter kreeg ik haar 10e verjaardag een keyboard. Professional ding Zoon kreeg een vr bril bril voor de PS 4