Er zijn inderdaad enorm veel mensen die geen eerlijk proces krijgen, het is best absurd om te zien allemaal. Die moordenaars die ook gewoon openlijk TV aangeven dat ze hebben gemoord die kunnen weet ik veel hoe vaak weer in hoger beroep, krijgen straf mindering etc. Iemand die daar met een simpele benzine pomp overval ( bijvoorbeeld ) zitten die krijgen niet eens de kans om een proces aan te spannen. En begrijp mij niet verkeerd, iemand die overvallen pleegt is in mijn ogen echt geen perfect mens maar als je dan het verhaal er achter hoort dan denk ik jeetje, hij doet het niet zomaar, en ik snap ook dat niet iedereen de waarheid spreekt maar ik vind het verschil gewoon mega groot tussen een Moordenaar en een overvaller.
in 1 woord Geweldig! Vind het echt zo mooi dat je dit doet. Ik denk dat ik eens contact op ga nemen met het bedrijf via waar jij je brieven stuurt. ( als je dat goed vind ) Denk wel dat het een goed gevoel moet geven als je hoort dat zo iemand toch wat rustiger is geworden mede door jouw brieven, zou mij in ieder geval wel wat doen. Vind het laatste stukje van je tekst precies zoals ik er over denk. Het één sluit het ander niet uit. Ik doe veel voor andere, help veel op school, ik heb wat taken op de plaatselijke voetbal club, ik vang kinderen tussen de middag en na school op van ouders die moeten werken en het financieel niet kunnen bekostigen om naar de TSO of BSO kunnen, ik doe alles vrijwillig en heb een groot hart. Ik ben gewoon een mensen mens, wil altijd graag mensen helpen daar waar ik kan. Vind het top wat je doet @Shaddixxx
Als je op hun profiel klikt staat er precies wat voor straf ze hebben en wanneer ze eventueel vrij kunnen komen ( of niet ) Daar staat ook see crime , Als je dat aanklikt kun je zien waar ze voor vast zitten
Dan ben ik blij dat ik geen vrijgezel ben, vind het maar engerds op die site. Als het op een datingsite erger is....
@Oona Sport en reacreatie is niet alleen voor de gedetineerden prettig, ook voor de bewaarders oa. Stel die mannen zitten de hele dag op hun cel, die zijn dan op een gegeven moment niet te genieten en hanteren. Wat betreft studie en opleiding; denk dat je meer aan praktische opleidingen moet denken als een lasopleiding oid die vanuit de gevangenis worden aangeboden. Er zijn veel mensen zonder uberhaupt een startkwalificatie. Voor sommigen kan het hun eigenwaarde vergroten, sneller kans op een baan bij terugkeer in de samenleving, minder kans op recidive.. Een echte 'studie' op kosten van de samenleving is dus niet echt sprake van.. @ts sorry offtopic! haha
Geeft niets hoor Ik blijf het enorm fascinerend vinden dat hele gebeuren in de gevangenis dus dit soort info is altijd welkom. Zo leer je weer wat bij