Weet iemand of er stiften bestaan waarmee je op glas kan schrijven, maar het daarna gewoon weer kan wegvegen? Kan dit met stiften voor bv. whiteboards of zo? Heb een weekplanner gemaakt en wil die kunnen hergebruiken. Weet niet of plastificeren genoeg is, daarom dat ik dacht aan glas of zo (zag dat ergens op pinterest) Maar wat voor stiften heb je dan nodig?
Okay, super! Thanks voor de tips Dan kan ik straks een fotokader gaan halen hebben ze in action ook geloof ik hé? Bruna ed ligt hier in BE niet, maar toch bedankt voor de andere tip!
Tip: die van de xenos zijn 1 voor 2 zwarte stiften en ze doen het een stuk beter dan die van bijv de Ikea Hier hele muur "beplakt" met matglas platen (van Ikea..) En schrijven er nu alweer 5 jaar op dat het een lieve lust is. Enige is dat de whiteboardstiften die ik laatst bij Ikea kocht (in een soort van wisser) echt heel slecht zijn. Terwijl ze ze voorheen ook in een soort van plastic etuitje hadden en die het altijd prima deden. En dan had je meteen een paar kleurtjes. Dat is toch leuker dan enkel zwart
Oh, gezellig Zit in huurapp nu nog dus ga hier niet te veel van die dingen doen (hoewel ik het wel heel leuk zou vinden) Maar dat is wel goed om te onthouden als ik weer een eigen huis zou hebben! En heb m'n weekplanner vol met kleurtjes staan dus dat het schrijven dan zwart is, is niet zo erg Xenos ligt hier trouwens ook niet echt in de buurt denk ik.
Hehehe geen ideeeeeeee wat zien .be zoal aan winkels hebben Maar je maakt ook vast een goede kans bij de action (En anders de kantoorboekhandel natuurlijk)
Je kunt ook spiegel stiften gebruiken bij de Intertoto hebben ze die veeg je zo af ook op glas. En hebben leuke kleurtjes net als viltstiften