Hoi dames, Ik heb een fashioncheque liggen die ik graag zou willen uitgeven bij de bijenkorf. Bijenkorf is als een van de grotere warenhuizen aangesloten bij deze 'waardebon'... Genoeg 'fashion' te krijgen natuurlijk, maar kun je de bon bij de bijenkorf ook inwisselen voor niet-fashion items? Ik wil namelijk voor mijn vriend, die over twee weken jarig is, een theepot van Iitalla kopen. Hij heeft net een nieuw servies gekocht van hetzelfde merk en dit is de laatste aanvulling hierop. Ik had het al online geprobeerd te bestellen, maar daar werkt het kaartnummer niet... Ik gok dus dat je de bon wel 'live' moet verzilveren. Wie o wie weet of de cheque ook te gebruiken is voor andere items?
Ik weet eigenlijk niet of dat kan. Maar als het niet kan, kan je er altijd gewoon wel iets van kleding ofzo voor kopen. Dan vervolgens de kleding ruilen en dan krijg je je geld terug. Van dat geld kan je vervolgens datgene kopen wat je eigenlijk graag wilde hebben. Beetje omslachtig, maar als het niet anders kan.....
Meestal krijg je geen geld maar een waardebon maar die zou je wel in kunnen wisselen voor een theepot
Volgens mij kan het wel. De Bijenkorf boeit het niet waar je je geld aan uitgeeft, als zij het maar krijgen En de instantie waar zij het geld van krijgen in ruil voor die cheque, krijgt niet te horen wat er mee gekocht is.