Hoi naar aanleiding van een onderwerp over hotfix hier in de lounge ben ik helemaal verkocht en wil het ook gaan proberen. Nou zijn er verschillende applicators en is mijn vraag welke is het fijnste in gebruik? Andere tips zijn natuurlijk ook van harte welkom
het werkt zeker makkelijker en fijner op plak papier vooral voor een beginner vind ik dit een goede en beste manier van hotfix ik ben ermee gestopt omdat ik nu de tijd en energie er niet meer in kan vinden.. heb het altijd met veel liefde gedaan en heb vele dingen gemaakt
Verwijderd ivm maken van reclame. Creaties tonen prima, maar dus geen reclame zoals ook in de regels staat. Niet in topics en niet via pb's. Kwebbel
Vanwege een aantal post die ik geplaatst had, dus ik kan/mag niemand informatie geven of wat dan ook. dus we kunnen dit topic gebruiken voor de fotos ook via pb mag niet.
Jawel ik mag daar wel info over geven, maar ik mag jullie niet verwijzen naar de websites dus dat moeten jullie zelf uitzoeken.
ah ik was het topic al kwijt.... iik heb ook een website er op gezet geloof ik, sorry..... zal het niet meer doen...
Wow die is gaaf! Zal wel veel tijd in zijn gaan zitten! Ik heb net een bestelling van spulletjes binnen! Helemaal leuk! Hoop vanavond even aan de slag te kunnen. Denk alleen wel dat ik me heb verkeken op het aantal wat er in de zakjes zit en wat je nodig hebt hahaha.... volgens mij veel te weinig