Twee jaar geleden heb ik cupcakes gemaakt voor een bruiloft en die waren heerlijk en prachtig (al zeg ik het zelf ), maar ik kan me toch niet meer herinneren hoe ik dat toen aangepakt heb Morgen wordt mijn jongste 1 jaar en de eerste visite komt om 10:00 uur. Het liefst doe ik dus morgenochtend niks Ik ga basic vanille cupcakes maken en wil deze simpel decoreren met een toef gekleurde frosting (voor de jarige job laat ik hem wit). Maar ik lees dat ik de frosting voor gebruik op kamertemperatuur moet laten komen, een halve dag. Dat gaat dus morgenochtend niet lukken. En als ik ze vandaag vast decoreer, dan mogen ze niet in de koelkast omdat de cupcakes dan droog worden. Maar ze moeten wel op een koele plek. Ik heb een koelkast op zolder staan waar verder niks in zit momenteel. Zou ik die niet gewoon op de 'warmste' stand kunnen zetten en ze daar in bewaren tot morgenochtend?
Heb je wat aan deze site? Zo kun je het best cupcakes bewaren - Handige Baktips Ik heb er verder geen praktijkervaring mee, maar dan kun je verder.
Dankje, die had ik al gevonden Zij zegt idd koel, maar niet in de koelkast. Ik neig toch naar de koelkast, maar dan op de warmste stand. Vind buiten de koeling voor een hele nacht toch te lang eigenlijk. Al wordt het wel frosting die in principe een poosje buiten de koeling kan blijven, maar dan heb ik het over een een dagdeel en niet een hele nacht en dan morgen óók nog
Ja, dat is zo. Ik heb ze nu in een taartdoos in de koelkast op de warmste stand. Ik denk dat dat wel goed moet gaan. Ze zijn leuk geworden én lekker