Ik heb hier ook steeds. Vieze sites verschijnen nadat ik op zp geweest ben. Ik had toch echt begrepen dat dat niet past in het beeld van zp. tssss
Weet niet of het al is genoemd, maar ik heb een virusscanner op mijn telefoon. Van AVG. Is gratis en scant de boel regelmatig. Ook bij nieuwe downloads e.d.
Ik heb het ook als ik met mijn mobiel hier zit. Had eerst zoiets van huh? Ik klikte toch niet rechts op die advertenties, maar toen bedacht ik me dat daar echt niet van die advertenties stonden haha Ik heb het idd alleen bij zp, maar ook niet altijd. Ben wel benieuwd hoe dit komt eigenlijk, want vind het wel irritant.
Hier voor het wissen van de geschiedenis had ik het ook alleen op ZP hoor. Iemand vroeg hoe je de geschiedenis wist. Bij mij op telefoon (HTC) is dat gewoon als je op een website bent op de menuknop van je telefoon drukken. Daar staat ook geschiedenis tussen en als je daar op drukt kan je kiezen voor geschiedenis wissen......
K heb t ook! Zag alleen de titel van de websitd in beeld verschijnen en klik dan maar snel op 'vorige' en open dan t topic wat k wilde opnieuw en dan gaat t wel goed
Inmiddels op mijn tablet Geschiedenis gewist, Buffer leeggemaakt en Cookies verwijderd. Ben benieuwd of het nu wegblijft.......... Tevens gratis antivirusscanner geinstalleerd.
Hmm ik had het volgens mij niet bij ZP, maar ik ga nu wel twijfelen.. Ik dacht twitter maar misschien vergis ik me wel.
Eh nee, maar je verwacht niet dat er ineens uit zichzelf een window opent met "sexy tienertjes" ofzo. Ik schrik verder nooit van naakte vrouwen.
Haha, ik zou me ook afvragen waar het vandaan kwam, maar 'schrikken' vind ik wel erg overdreven hoor.. Net als de term 'ranzig', ik weet natuurlijk niet hoe ze erop staan en of er lichaamssappen aan te pas komen, maar volgens mij is dat vrij overdreven. Oh, laat ik de mensen die wel echt schrikken van deze vrouwen vast waarschuwen; Open vooral het 'Show yourself with pride' topic niet, daar staan vrouwen in bikini!
Ik heb het ook op mijn moviel!Tieners inderdaad.. Vond het al zo vreemd, gelijk weg geklikt. Misdchien zit er achter deze site wel een of andere rare website. :-s Misschien na laten kijken?
Ik denk dat het schrikken niet perse slaat op wat je ziet maar gewoon dat er blijkbaar iets met je telefoon aan de hand is. Bij mij wel in ieder geval.
Hier vandaag voor het eerst. Ligt toch echt aan deze pagina. Het is adware.. hoe het gelinkt wordt vanaf ZP is voor mij een raadsel..