schrik bij opening topic

Discussie in 'Over deze site' gestart door knor, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hier net de geschiedenis gewist.. ben benieuwd of het wegblijft.

2. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Ik heb hier ook steeds. Vieze sites verschijnen nadat ik op zp geweest ben. Ik had toch echt begrepen dat dat niet past in het beeld van zp. tssss ;)

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb het ook gehad, ook met telefoon. En alleen bij zp, meerdere keren zelfs.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat heb ik ook steeds de laatste tijd?
    En alleen bij ZP inderdaad?

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Weet niet of het al is genoemd, maar ik heb een virusscanner op mijn telefoon. Van AVG. Is gratis en scant de boel regelmatig. Ook bij nieuwe downloads e.d.

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb het ook als ik met mijn mobiel hier zit. Had eerst zoiets van huh? Ik klikte toch niet rechts op die advertenties, maar toen bedacht ik me dat daar echt niet van die advertenties stonden haha

Ik heb het idd alleen bij zp, maar ook niet altijd. Ben wel benieuwd hoe dit komt eigenlijk, want vind het wel irritant.

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier voor het wissen van de geschiedenis had ik het ook alleen op ZP hoor.

Iemand vroeg hoe je de geschiedenis wist. Bij mij op telefoon (HTC) is dat gewoon als je op een website bent op de menuknop van je telefoon drukken. Daar staat ook geschiedenis tussen en als je daar op drukt kan je kiezen voor geschiedenis wissen......

8. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    K heb t ook! Zag alleen de titel van de websitd in beeld verschijnen en klik dan maar snel op 'vorige' en open dan t topic wat k wilde opnieuw en dan gaat t wel goed

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

#29 Be Happy, 11 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2013
    Inmiddels op mijn tablet Geschiedenis gewist, Buffer leeggemaakt en Cookies verwijderd. Ben benieuwd of het nu wegblijft..........

Tevens gratis antivirusscanner geinstalleerd.

10. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hmm ik had het volgens mij niet bij ZP, maar ik ga nu wel twijfelen.. Ik dacht twitter maar misschien vergis ik me wel.

11. Zijn er nu echt mensen die zeggen dat ze schrikken van een naakte vrouw..? :)

12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Eh nee, maar je verwacht niet dat er ineens uit zichzelf een window opent met "sexy tienertjes" ofzo. Ik schrik verder nooit van naakte vrouwen. :D

13. Haha, ik zou me ook afvragen waar het vandaan kwam, maar 'schrikken' vind ik wel erg overdreven hoor.. Net als de term 'ranzig', ik weet natuurlijk niet hoe ze erop staan en of er lichaamssappen aan te pas komen, maar volgens mij is dat vrij overdreven.

Oh, laat ik de mensen die wel echt schrikken van deze vrouwen vast waarschuwen; Open vooral het 'Show yourself with pride' topic niet, daar staan vrouwen in bikini! :$

14. vlin85

vlin85 Lid

20 jan 2013
    94
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb het ook op mijn moviel!Tieners inderdaad.. Vond het al zo vreemd, gelijk weg geklikt. Misdchien zit er achter deze site wel een of andere rare website. :-s Misschien na laten kijken?

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik denk dat het schrikken niet perse slaat op wat je ziet maar gewoon dat er blijkbaar iets met je telefoon aan de hand is. Bij mij wel in ieder geval.;)

16. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Hier ook last van!

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Hier ook last van, op mijn mobiel.

18. Lellebel35

Lellebel35 Niet meer actief

Hier vandaag voor het eerst. Ligt toch echt aan deze pagina.
    Het is adware.. hoe het gelinkt wordt vanaf ZP is voor mij een raadsel..

19. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb het sinds een week ook 2x gehad op mijn mobiel inderdaad.

20. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Heb er sinds een aantal dagen ook last van

Deel Deze Pagina