Ik denkl dat jullie last hebben van mallware. Met een gewone virusscanner krijg je die vaak niet weg. Wat vaak wel werkt voor je pc is een speciaal anti mallware progammaatje. Ik heb mallwarebytes erop. Het is gratis te downloaden. Voor je mobiel of tablet kan je kijken of er een gratis app voor te vinden is. Meestal via cnet kun je het veilig downloaden
Ik heb dit een tijd geleden ook gehad. Zoals al gezegd is AVG downloaden, heb er sindsdien geen last meer van
O ik had t gister ook op zp! Schrok me rot, zon grote piemel in beeld.... Stel je voor dat je kindje meekeek... Ieuwl!
Ik heb het ook op mn tablet gehad, iets met huisvrouwen bladiebla (wilde net ook een bericht plaatsen maar zat een verboden woord in haha)
Ik heb er ook last van op mijn tablet. Alleen als ik op zp zit. Nu mijn browsergeschiedenis e.d eerst maar eens gewist..eens kijken of dat helpt. Iemand nog andere tips?
Ik had dit ook vanmorgen toen ik een topic opende op mijn mobiel... nog nooit eerder gehad... en alleen bij zp!
Dames, we gaan er naar kijken! Zodra Beheer iets meer weet, zullen zij hier reageren. In de tussentijd doe ik dit topic even op slot. Bedankt voor het melden!
Dames, We hebben de website uitgebreid getest en gecontroleerd. We hebben niks kunnen vinden wat dergelijke problemen zou kunnen veroorzaken. Het feit dat sommigen het ook op andere websites hadden gaf eigenlijk al aan dat het niet aan Zwangerschapspagina.nl ligt. We kunnen ons wel voorstellen dat het vervelend is en zijn wel benieuwd wat het nou wel is. Mochten jullie last blijven houden dan zouden we graag willen weten op welke pagina van Zwangerschapspagina.nl je was toen je werd doorgestuurd, naar welke website je werd doorgestuurd (URL) en welke browser je gebruikt. Je kunt ons dan het beste emailen op info@zwangerschapspagina.nl. Probeer sowieso de tijdelijke internet bestanden, geschiedenis, cache en cookies te verwijderen uit je browser. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl