pampers maat 4 nieuwe dozen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tord, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

    Tord VIP lid

    26 okt 2009
    7.304
    298
    83
    Ik heb net een nieuwe jumbodoos pampers maat 4 gekocht, en ik vond hem er al zo klein uitzien. Zie ik net thuis dat er tegenwoordig 6 pampers minder inzitten, maar we betalen wel dezelfde prijs :x.

    Verdorie, het is al duur zat allemaal!
     
  2. misa

    misa Niet meer actief

    En maar blijven zeggen dat alle pakken onder een tientje zijn... ja zo kan ik het ook..!
    Heel flauw.. ;)
     
  3. Sisa

    Sisa VIP lid

    13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Echt waar? Dat is me echt nog niet opgevallen maar wat een misleiding dan!
     
  4. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier van het weekend paar pakken 4+ gehaald, zitten er nu maar 34 in. Had nog 1 oud pak staan, daar zaten er 36 in...
     
  5. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    Ja zo maakt mr Pampers de pampers duurder per stuk. De spreuk van voor nog geen 10-tje voor een pak klopt en blijft zo kloppen. We zouden ze moeten boycotten ;), is trouwens ook absoluut niet de 1ste keer dat ze dit doen hoor!
     
  6. Sweetlakecity

    Sweetlakecity Niet meer actief

    hahhaa allemaal op de katoenen luiers...(zou ik echt niet doen)
     
  7. DJ Momo

    DJ Momo Fanatiek lid

    23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    in belgie zijn de pampies pas duur! daar zat in maat 4 maar 30 stuks, en mocht je 12 of 13 euro voor betalen (ter vergelijk, oude verpakking maat 4 had 40 stuks, voor 10 euro!)
     
  8. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    Dat scheelt echt veel! Frankrijk waren ze volgens mij ook veel duurder (sleep altijd zelf luiers mee voor de vakantie). Pfff je zou er maar één tot de 4 jaar in de luiers hebben!

    Volgens mij gebruiken ze daar geen pampers maar andere merken.
     
  9. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hier overgestapt op de etos eigen merk
    lijkt sprekend op pampers
     
  10. Fransa

    Fransa Niet meer actief

    In Frankrijk zijn de Pampers idd heel erg duur. Maar natuurlijk wel weer de enige die mijn kids echt goed passen.

    Nederland is op babygebied trouwens relatief goedkoop. Ook met voeding bijvoorbeeld. Betaal hier voor een bus standaardmelk zo'n 17 euro.
     
  11. Bammetjebam

    Bammetjebam Niet meer actief

    - BTW tarief is in NL 19%, in BE 21%
    - Kosten voor grondstoffen en voedsel zijn omhoog gegaan
    - Om toch onder een tientje te blijven, zitten er dus minder luiers in een pak. Het is een marketing strategie waar het merk om bekend staat en om bekend wil blijven
    - In NL is het toegestaan om onder de minimum verkoopprijs te verkopen in winkels, in BE niet

    Is dus allemaal heel verklaarbaar, geen misleiding, ook niet waard om je druk over te maken. Enige wat je kan doen is overschakelen op een ander merk of het accepteren.
     
  12. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Pampers gebruik ik al maanden niet omdat ik ze duur vind, en ze stinken vreselijk bij mijn dochter.
    Maak vaak gebruik van Kruidvat, etos en huggys. Zowel Kruidvat als Etos zijn super dun geworden.

    Vorige week weer eens aan pak luiers van de Aldi meegenomen voor de nacht. De laatste keer dat ik een pak kocht, waren het nog relatief dikke luiers, maar nu ook super dun.
    De volgende dag terug gegaan om een pak voor overdag te halen. ('s nachts 4+ en overdag draagt ze 4). Ook vallen ze lekker soepel, en goede pasvorm.
     
  13. FEE88

    FEE88 Niet meer actief

    Ik heb ook Aldi luiers de gele maat 3 zitten 90 luiers in voor 11,49! Etos ook geprobeerd en een paar proefverpakkingen van Pampers maar daar lekt ze doorheen...

    Gek genoeg heeft ze nooit maat 2 gehad jullie kindjes wel? Ze ging van 1 naar 3...
     
  14. DJ Momo

    DJ Momo Fanatiek lid

    23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had maand terug ofzo nog een proefverpakking (2 stuks) van etos luiertjes (maat 4). en vond deze toch wel een stuk dikker dan de baby dry's die ik normaal heb hoor! geen idee hoe oud deze proefverpakking was, ik had hem ook maar gekregen. Wellicht dat ik bij volgende aanbieding van etos luiers daar eens een pak van mee neem. vooralsnog echter nog genoeg pampers in huis (en 1 lihl bon :) )
     
  15. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ DJ Momo: Een week of 2 geleden. Ik denk dat het dezelfde luiers zijn (staat een poesje op blauw als ik me niet vergis).
    In vegelijking hoe de luiers waren (dik en stuk) vind ik ze super dun geworden.

    Ik vind ze niet veel dikker als baby dry van pampers. Alleen dat pampers wat soepeler zijn.
     

Deel Deze Pagina