Gewoon even herkenning zoeken. Voel me onrustig zitten, lopen, liggen maar ook zo enorm moe! Bijvoorbeeld ik weet dat de vaatwasser gedaan moet worden , ik wil het ook doen maar kan me er haast niet toe verzetten. Nu..ik kijk altijd hawai 5 o. Ik kan me er niet op concentreren. In de nacht vaak veel wakker overdag slaap ik als een blok. Ik wil niet meer van huis ( moet wel zoon zit op school die ik moet halen en brengen) gisteren hadden vrienden ons gevraagd om te komen eten normaal echt een leuk iets om naar uit te kijken gisteren alleen gedaan voor man en zoon. Herken dit niet met de laatste loodjes van zoon 6.5 jaar terug.
Ik zat de laatste weken in een 'bubbel'. Compleet in mijn eigen wereld. De rest kon me werkelijk gestolen worden. Al kon ik lichamelijk slecht vooruit, ik was wel nog dagelijks met het huishouden bezig. Sowieso om mezelf bezig te houden. Maar had totaal geen behoefte aan mensen om me heen of om naar 'sociale gezelligheidjes' te gaan. Dat is nu geloof ik weer helemaal terug... die behoefte aan gezelligheid en mensen om me heen
Ik heb exact hetzelfde. Kijk er nu al tegenop dat de hond vanmiddag nog uit moet. De vaatwasser wacht hier ook De 2 uren rijles van vanochtend hebben me al helemaal uitgeput eigenlijk. En die 3 jarige om me heen de hele dag....laten we zeggen dat ik daar ook geen energie van krijg Niks voelt meer fijn voor langere tijd. Zitten, liggen, lopen, staan; het gaat allemaal ongemakkelijk voelen na een tijdje. En dan te bedenken dat ik tot vorige week nog energie voor 10 had en geen centje pijn waar dan ook