dimphy slaapt sinds een week met een tut/knuffel. mijn man vindt dit gevaarlijk en zegt dat ze door de tut kan stikken. maar ik vind dat het wel kan en merk dat dimphy er goed door in slaap valt. weten jullie vanaf wanneer een baby met een knuffel mag slapen? liefs mamsie en dimphy.
Ik heb Sarah bewust maar 1 klein knuffeltje gegeven en niet met zo'n doek eraan, aangezien zij altijd alles op haar gezicht legt
Astrid had vanaf een maand of 4 haar eigen knuffel. Dat was/is muis haha.. Muis is een vierkante lap met in het middden een muizenkop. Deze gaat overal mee naartoe..
Quinn heeft een lapje van difrax. Hij houdt hem in zijn handjes of tegen zijn neus. Gooit hem over zijn gezicht, noem maar op. Weet niet eens hoelang hij hem al heeft. Volgens mij al zeker 3,5 maand. Valt er mee in slaap, maar vind het dan meestal ergens in zijn bedje. Ik zie er geen probleem in.
Yeline slaapt altijd met een knuffeltje (een doekje met een hoofdje met een puntmuts) ze heeft ook veel knuffels in dr bedje slapen al vanaf het begin. Het gebeurt wel eens dat ze haar knuffeldoekje over haar gezicht heeft als ze slaapt en als ik het zie haal ik het van dr gezicht af. Maar ze vind het heerlijk een knufje in bed
selaam tamer heeft een tutteldoek. een doekje met een eendekop er op. hij vind het enig en gaat overal mee.
Steven ligt helemaal alleen in z'n bedje, ik hou niet zo van die knuffels. Misschien als hij iets groter is.