Schrik van me leven!

Discussie in 'De lounge' gestart door bahar23, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja, maar ze is enkele dagen na haar ziekenhuisbezoek nog online geweest en heeft toen ook niet meer hier gereageerd, dus vandaar dat mensen zich gaan afvragen wat er aan de hand is ;)

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ze is toch online geweest?

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wie weet is ze het vergeten? :) Volgens mij heeft ze hierna ook niet meer berichten gepost.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Overigens ben ik ook heel benieuwd hoe dit is afgelopen....ik hoop dat er niets ernstigs was! Ik kom ook dagelijks even kijken, maar helaas tot op heden nog geen nieuws....

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hoe weten jullie dan dat ZIJ dat is geweest? En niet haar vriend of weet ik veel wat? Niet zo snel oordelen dames!

6. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik kon me eigenlijk gelijk al niet voorstellen dat als je met spoed doorgesturd wordt naar t zhuis met hartklachten dat je dan een dag wacht omdat je geen oppas kan krijgen...dat is toch altijd wel te regelen...

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Je gaat je inderdaad afvragen hoe het met haar gaat.
    Ze deelt met ons een behoorlijk heftig verhaal, en ineens horen we er niks meer over.
    Is toch best normaal dat sommige zich zorgen gaan maken.
    Je wilt toch weten of alles goed met haar gaat.

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja precies! Iedereen leeft mee en dan is het logisch dat je graag wilt weten of het allemaal goed gaat!

Overigens moet ik me wel een klein beetje aansluiten bij Mamavan2meiden...ik vond het ook vreemd dat als de HA (én de geraadpleegde cardioloog) je met spoed naar het ziekenhuis wil hebben, je pas een dag later gaat vanwege oppas....Als het nou een griepje was of bloedprikken ofzo, ok, maar met hartklachten....ik zou het niet durven hoor, ik zou bang zijn dat ik niet meer wakker zou worden, hahaha, maar ik ben ook wel een doos in die dingen ;)

Maar goed, ik hoop er het beste van en ik hou het topic wel in de gaten!

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja dat is inderdaad heel vreemd.
    Als mij zoiets zou overkomen, en ik kan geen oppas regelen, dan zal ik onze dochter desnoods meenemen.
    Ik zal zeker geen dag meer wachten.

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ze is wel héél ziek ALS ze dit heeft verzonnen, maar dan niet aan haar hart maar in haar hoofd. ;) Ben ook benieuwd of het weer een fake verhaal is of niet. Als idd haar vriend heeft ingelogd en niet zijzelf zou je ook denken dat hij wel in staat zou zijn om even snel een berichtje te typen.....:(

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dat van een dag later heen gaan is inderdaad vreemd, maarja wie weet kon haar kindje wel echt nergens terecht...maar aan de andere kant als het levensbedreigend is had ik m'n kindje gewoon mee genomen of was m'n man direct van het werk gekomen.

12. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    #192 Jessmin, 2 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
    Als je 'm op automatisch aanmelden hebt staan, is het niet zo moeilijk om voor te stellen dat één van de andere mensen bij haar thuis haar per ongeluk online had gezet op zwangerschapspagina. En dan zou het idioot zijn als hij meteen ook maar wat moet posten, kom op zeg. Het verhaal klinkt niet als een fake-aandachtvraag-verhaal, bovendien waarom zou je dan niet nog even extra aandikken met nog meer vervolgonzin? Misschien heeft ze na al dat gedoe gewoon geen zin om te schrijven, jammer dan. Ze mag toch zelf weten wat ze deelt.

Vind ik, dan ;)

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik zie dat ze heel even online geweest is misschien heeft ze dat met een mobieltje gedaan en kon ze geen berichtje meer tikken ect ect.

Tja als het spoed is zou ik me kindje ook mee nemen in een ziekenhuis is er altijd wel iets te regelen even voor nood.. Een zuster die even oppast of het kindje gaat even naar de kinder afdeling tot dat er oppas is. En anders schakelen ze jeugdzorg in voor spoed opvang. Niet gelijk maar binnen 24 uur of als er echt geen hulp is en moeder met in het ziekenhuisblijven.

Nood breekt wetten.

14. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Juist. Ze heeft toch geen enkele verantwoordelijkheid naar jullie toe? Zo ervaar ik dat in elk geval niet. Niet hier in elk geval.

15. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik denk dat ik en een aantal anderen sceptisch worden door verhalen die voorheen nep bleken te zijn.
    Ik zeg niet dat dit nep is maar soms ga je toch dingen denken.

Ik hoop van harte dat alles goed met haar gaat en dat ze het topic gewoon vergeten is.
    Ik heb haar ook al een pb gestuurd laatst dat we ons zorgen maken.
    Ik hoop dat we nog wat horen van haar.

16. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Daar heb je gelijk in, ze hoeft zich niet te verantwoorden, maar ze verteld wel haar verhaal hier.
    En mensen zijn oprecht geinsterseert en maken zich natuurlijk zorgen.
    Het is ook best een heftig verhaal, en ineens hoor je niks meer.

17. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Misschien ligt ze in het ZH? :(

18. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Mee eens, als het levensbedreigend is, is mijn man niet aan het werk. :)
    Dan heb je altijd wel iemand wie oppast, of het kindje gaat mee.

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dit is wel waar, in het verleden zijn er helaas een aantal hele trieste verhalen nep gebleken, dus misschien dat sommige mensen dan wat voorzichtig worden.

Ik ben het met Vlinderbloem eens dat TS geen enkele verantwoordelijkheid naar ons toe heeft, maar wat Chantal ook al zegt: ze opent wel dit topic en vraagt om reacties. Die worden gegeven en vervolgens horen we niets meer....waar natuurlijk een hele goed reden voor kan zijn, begrijp me niet verkeerd! Maar ik hoop dat ze dit topic gewoon vergeten is! ;)

Even voor de duidelijkheid: ik val TS absoluut niet aan, ik ben gewoon heel erg benieuwd hoe het nu met haar gaat en of alles goed is afgelopen! Ik denk dat we daar allemaal op hopen!

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik ben erg benieuwd hoe dit verhaal is afgelopen... iemand nieuws?

Deel Deze Pagina