Blijft toch apart dat ze niet meer reageerd. Dit topic blijft ook vrijhoog in de lounge staan, dus je zou zeggen dat als ze zelf online komt dat ze het ziet.
Misschien lomp gezegd (zo bedoel ik het niet), maar dan heb ik zoiets van: open dan niet zo'n zwaar topic, toch?! Anderen in spanning laten en niet meer reageren... Ik hoop steeds dat er goed nieuws getypt is!!
Gisteren om 14:33 uur is er wel weer 'iemand' online geweest met haar account. Dan denk je: was ze het zelf of was het haar vriend of zo?
Nog even en je zou bijna gaan twijfelen of het waar is of te overdreven reactie was, wat ze op dat moment wel meende.
Aan de andere kant; als er echt iets (ernstigs) met haar hart is, dan ben je niet zo 1 -2 -3 thuis. En als je dan thuis bent, is ZP ws. niet het eerste waar je aan denkt....
Dat is dan misschien wel zo, maar zij of haar vriend is wel online geweest en kan dan op z'n minst misschien een berichtje hier achter laten of een pb beantwoorden. Of hij moet niet weten hoe het werkt
Als ze het zelf is geweest vind ik dat ook! Vind ook dat je dat een soort van 'moreel verplicht' bent als je zo'n topic start.... Als het haar man is geweest zou het kunnen zijn dat ZP automatisch opstart zodat hij zelf helemaal niet weet dat hij bij het opstarten van de pc aangemeld wordt op ZP. Mijn man zou dit ook echt niet weten hoor! En er zeker niet aan denken.... Zullen we ooit horen hoe het echt zit!?!?!? Kweet niet, hoop van wel! En hoop het allerbeste voor ts.
Ja maar dat ze in de tussentijd helemaal niet in andere topics heeft gereageerd wil wel wat zeggen vind ik hoor. Ik ga er gewoon vanuit dat ze nu met heel andere dingen bezig is dan met zwangerschapspagina,en dat ze af en toe misschien even haar berichtjes checkt, of dat het haar vriend is of weet ik veel wat. Ik heb hier totaal niet het gevoel bij dat ze de gelogen heeft. En als "we" er nooit achterkomen, dan niet. Zijn ook nauwelijks "onze" zaken.
Toch blijf ik ook nieuwsgierig over hoe het nu afgelopen is. Hoop dat ze toch eens een berichtje komt plaatsen.
en die heeft ze genoeg, er zijn er dus die een pb hebben gestuurd, vind dat dan wel raar dat ze daar dan niet even op reageert! Met de rest kan ik me wel wat voorstellen.
Ze was gister ook weer online, zie ik. Maar geen berichten of wat dan ook...Dus misschien toch een automatisch opstartende ZP? We wachten maar weer af...