Vanochtend is ze dus actief geweest op het forum ( http://www.zwangerschapspagina.nl/anticonceptie/263973-graag-ff-lezen.html#post9465689 ) dus ik heb daar maar gevraagd of ze hier even wat zou willen laten weten. en dat er toch heel veel; mensen zich zorgen maken om haar. ik hoop, dat ze dus zelf nog even langskomt.
Hallo dames, een voor een bied ik jullie allemaal mijn excuses aan..1 dag nadat ik me verhaal heb opgeschreven ben ik naar mijn moeder gegaan en tot afgelopen zondag daar blijven logeren, en ben daar totaal niet op internet geweest..Er kan inderdaad ingelogd zijn maar op mijn laptop is zwpg me startpagina en met automatisch aanmelden.me broertje heeft zolang bij mij thuis gelogeerd met mij vriend dus hij heeft waarschijnlijk gebruik van mij laptop gemaakt.. Maar momenteel gaat het wel rustig met me ben aan het afwachten op de vrijdag as..Ik had eigenlijk helemaal niet gedacht dat jullie je zo zouden bezighouden met me, ik voel me schuldig dat ik niks heb laten horen maar stond er op dat moment niet stil bij omdat ik erg aant stressen was de eerste tijden..Ik kreeg gelijk al dromen en nachtmerries dat ik dood ga, heb dus wel zware dagen gehad..Vrijdag is het eerste wat ik doe als ik terug ben jullie de uitslag schrijven..Allemaal erg bedankt voor jullie reacties en aandacht..Gr bahar
Gelukkig een reactie van je. Ik zat ook al steeds in dit topic te kijken of er een teken van leven was bij je. Maar gelukkig dus wel.... Excuses aanvaard! Sterkte vrijdag met de uitslag. Hopelijk valt het mee.
Wat ontzettend fijn dat je even wat laat horen. het lijkt me een ontzettend spannende tijd voor je. En zo zie je maar weer: vele mensen kunnen zich écht zorgen maken om iemand die ze niet kennen. Toch wel een mooie gedachte, niet?
Dat is zeker een mooie en een heel fijne gedachte..Ik hoop dat me excuses word aanvaard door jullie, maar was echt heel erg met me zelf bezig..denk dat ik me na vrijdag pas beter ga voelen als ik wat meer duidelijkheid heb..
bahar wat fijn wat vanje te lezen.. Je zit nog behoorlijk in spanning lees ik.. Ik hop op een snelle uitslag en een goede vooral!
Oh wat fijn wat van je te horen en je hoeft toch helemaal niet je excuses aan te bieden, meid je had wel andere dingen aan je hoofd, we maakten ons alleen zorgen. Hoop dat de uitslag vrijdag goed is. Sterkte nog even. knuff
hé, fijn om wat van je te horen! Maar phoe... dat is geen kleinigheid wat je meemaakt. Doe maar rustig aan. Veel sterkte!
Idd fijn om wat van je te horen Hoop dat je vrijdag een goede uitslag krijgt. Heel veel sterkte met wachten. En idd je proberen niet te druk te maken meid.
Fijn je weer te lezen! En spannende tijden dus nog steeds voor je... Balen, maar voor je het weet is het vrijdag en weet je waar je aan toe bent. We blijven hier aan je denken, dus als positieve energie iets voor elkaar kán krijgen, zou jij dat nu moeten gaan merken Sterkte nog!
Zo zie je maar weer dat er ook gegronde redenen kunnen wezen om niet te kunnen/willen reageren. Ik vind het altijd wel mooi om te lezen hoe conclussies getrokken kunnen worden en zodra er een antwoord komt, iedereen er weer positief over denkt/schrijft. Mensen blijven toch boeiende wezens...
@Bahar, fijn om van je te horen. Zoals je hebt kunnen lezen zijn er veel mensen, ik ook, die zich regelmatig af hebben gevraagd wat er nou met je aan de hand zou zijn. Kortgezegd; we waren allemaal ongerust! Sterkte met wat nog komen gaat. Spannend of er wat uit de Holter komt! Ik houd je topic in de gaten! Nogmaals sterkte meid!