phoe, heftig zeg! Gelukkig dat de ha je nog extra heeft gechekt... voor hetzelfde geld had ie je naar huis gestuurd met de mededeling om maar even rustig aan te doen. Nu ben je er iig op tijd bij, mocht er wat uitkomen. Maar dat hoop ik natuurlijk niet voor je! Sterkte!
ik heb het ook gehad, na veel onderzoeken bleek mijn hart te klein te zijn voor de zware inspanningen die ik doe en ik ben verder snel moe, gelukkig niet ernstig. heel veel succes en sterkte morgen.
Pff.. dat was inderdaad schrikken meis! Kan me goed voorstellen dat je even niet wist wat je er mee aan moet! Heel veel succes vandaag en stel je vragen! en laat gerust herhalen als het niet duidelijk is.. Heel veel succes! KNUF!
Wauw...dat is zeker schrikken. Heel veel sterkte vanmiddag. Ik kom zeker even lezen om te zien hoe het is gegaan!
Ik heb er zelf geen ervaring mee, wel wat cardiologie ervaring door mn werk. Ik snap dat je verschrikkelijk geschrokken bent, tis toch je hart en je hebt er maar 1 van! Maar niet elke afwijking hoeft meteen iets ernstigs te zijn. Ook hoeft niet elke afwijking iets ernstigs te worden. Ook zijn ze er op tijd bij en kunnen ze eventueel met medicijnen ook erger voorkomen. Laat het dus eerst even op je afkomen, ondanks alle stress. Wacht even wat men te zeggen heeft vanmiddag. Niet meteen uitgaan van het ergste! Heel veel succes!
he gatsie dat is idd ff goed schrikken, heb het zelf niet meegmaakt, hoop dat het niks ernstigs is, heel veel sterkte vanmiddag. knuff
Jee dat is idd schrikken zeg! Ik had vorig jaar ook erg last van hartkloppingen vanwege mn schildklier en kreeg toen betablokkers,die hielpen,alleen vervelende bijwerkingen.Er was ook een hartfilmpje gemaakt maar daar kwam niks uit.Heb er nu nog af en toe last van. Laat je nog weten hoe het verder gaat met jou? Veel sterkte!