Oeff nog geen reactie. Ik hoop dat het is omdat ze gewoon druk is met leuke dingen.....kijk straks nog wel eens even.
Jeetje meid, wat is dat schrikken geweest!! Sterkte met wachten en hopelijk kunnen ze het goed behandelen!!
he wat vervelend hopelijk niks ernstigs. veel succes en sterkte hopelijk horen we gauw wat van je . groetjes san84
Jeetje mina dat is schrikken en ik nu ook want ik moet zeggen dat ik ook steeds een drukkend gevoel heb met inademen, als ik opsta sterretjes zien en ook hartkloppingen! Denk dat ik er ook maar eens heen ga! En ook steeds een droge hoest! Erg vervelend en al 2 maanden
Na een aantal keer kijken ben ik toch bang dat ze je gehouden hebben in het ZH. Ik hoop echter dat je een leuke reden hebt meid, dat we je niet meer 'gezien' hebben hier..... Hoop morgen op goed nieuws.....
ik zit hier ook met spanning te wachten, hoop dat ts door de drukte nog niet gereageerd heeft dat er verder niks ernstigs aan de hand is!
Ik zit ook al de hele tijd te kijken maar.. zullen we positief denken en zeggen dat geen nieuws, goed nieuws is? *fingers crossed*
een vriend van ons had dit ook tenminste de meeste dingen wat ze zei komen over een. hij blijkt een ontsteking achter zijn hartzakje te hebben. met veel rust en medicijnen gaat het nu beter. hoop dat dit het is en niets ergers oke ontsteking achter je hartzakje is ook erg maar toch minder dan een hartaanval lijkt mij. sterkte jennefer