Ik hoop dat alles goed is, maar denk dat ze haar toch gehouden hebben voor verder onderzoek. Spannend zeg! Liefs Suzanne
Jee nog geen nieuws? Hoop dat het goed met je gaat, en dat ze je dan idd gehouden hebben voor onderzoek. Duim nog steeds voor je dat het mee valt..
Hier sluit ik me bij aan. Mocht je opgenomen zijn hoop ik dat ze spoedig weten wat er precies aan de hand is en je gauw weer 'op de been' bent! Sterkte meid!
dit zet je dan toch ook wel weer aan het denken he, het ene moment denk je "gezond"te zijn en dan in ene is het mischien toch wel eens heel anders pfffffff hopelijk valt het toch allemaal wel mee
Ja meid hopelijk is er niks aan de hand! Of igg dat ze je kunnen helpen en zo weer alles goed is! Offtopic misst je dochtertje heeft een mooie naam zeg! Me nicht haar dochtertje schrijf je genaya!
Nou, ik schrijf ook maar even een berichtje, want ik kom ook regelmatig kijken of er al nieuws is. TS: ik hoop dat het gewoon goed met je gaat en dat er niets aan de hand was, of dat je anders in goede handen in het ziekenhuis bent. Ik kan me voorstellen dat je verschrikkelijk geschrokken bent. Heel veel sterkte.
nog geen nieuws... pfff hoop dat ze maar een feestje vieren is dat het toch allemaal goed was of niet ernstig.... TS denken aan je!
pooh nog niks... hoop idd gewoon dat ze het te druk heeft om hier te posten. en dat er niks aan de hand is..