tis inderdaad wel heel vreemd dat ze niks van zich laat horen.. misschien heeft ze wel geen internet ofzo en kan ze daarom hier niet komen? hopelijk is dat het en geen enge berichten
duurt idd wel erg lang, maar als ik haar verhaal zo terug lees dan denk ik toch echt wel dat ze opgenomen is denk dat toch wel bijna zeker
Ik denk idd ook dat ze opgenomen is, en niet iedereen heeft internet in het zh. Hoop dat ze snel iets laat weten. Krijg wel de kriebels zeg..
Is er niet iemand die haar kent of via een andere weg contact kan opnemen? Maar zo terug kijkend in haar berichtjes was ze niet zo heel actief. Dus misschien horen we niks meer van haar.
dit heb ik ook nagekeken maar ze is inderdaad niet zo actief denk probeer in een ander topic wat meer nieuws te krijgen ik zal haar een prive bericht sturen die krijg je ook altijd in je mailbox. ik hou jullie op de hoogte . groetjes san84
Hmmmmmmmmm nog steeds niets gehoord. Ze zeggen altijd geen nieuws, goed nieuws, maar dat zal hier jammer genoeg vast niet opgaan dan. Ts: Hoop dat alles goed met je is.