dat is niet altijd zo.Ik krijg bijv geen bericht in mijn mailbox. Hopelijk heeft zij dat in dit geval wel Ik hoop echt dat alles goed is op Ts. Als ik in de geschiedenis van ts kijkt zie je wel dat ze soms wel 3 wkn niet op het forum is/reageert,misschien is het haar nu ontschoten?
Ze is gister idd online geweest...Wie weet is er niks en komt ze niet vaak online en denkt ze niet aan dit topic?
Of der man of iets heeft even der mail gecheckt en zag een mailtje staan van een ontvangen pbtje en klikte erop.. Als zij automatisch staat aangemeld op deze site dan krijg je dus de melding dat zij online was.
Of, wat ik niet hoop, het is weer zo'n broodje aap verhaal.... Maar ik denk dat ze idd dit topic is vergeten of het idd haar man was.
Heb ze ook nog maar eens een PB gestuurd, dat we ons zorgen maken en graag iets van haar horen. Ik mag toch hopen dat dit geen broodje aap verhaal is, lijkt me erg onsmakelijk als je over zoiets een grapje maakt..toch???
Dat zal toch niet? Je verzint dit toch niet? Dat zou wel heel erg zijn... Laten hopen dat ze snel reageert!
Ik denk dat als je niet zo veel op het forum zit als wij zitten, je ook niet kan weten dat iedereen met spanning elke 5 min op de F5 knopt drukt.
Ik zit ook al steeds te wachten op reactie van TS, maar er komt nog niets. Ben benieuwd hoe het met haar gaat.
iedere keer als ik mail in mn mailbox heb, hoop ik dat ze eindelijk gereageerd heeft... nog altijd niets... hoop dat alles ok is met je ts...
Heeft er ook nog niemand een reactie op een verstuurd pbtje gehad? Ze is al een keer online geweest, dus ben benieuwd. Wat een spanning hier zeg.