schrik van mijn leven, vroege test gaf een roze streepje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bolly, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ja idd en dan nog zijn er meiden die die test kopen!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yep ik zie ook iets heeeeel vaaaaagsssss.........
    Clear blue zou ik nog even mee wachten want die is niet zo gevoelig.
    Ik gebruik zelf altijd sensitest, en ga zo denk ik een kruidvat test kopen.

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik zie ook een heel wazig streepje.. Maar idd, ik heb ook ooit deze test gekocht (2 zelfs) en kreeg dus ook zoiets... 2x zelfs. Dus ik waande me al helemaal zwanger :( Daarna die van kruidvat en die gaf dus (terecht) niks aan.. Gewoon over een aantal dagen een andere test doen, en ik hoop echt voor je dat het raak is!

Liefs

4. fafa

fafa Niet meer actief

Ik wil perdictor en sensitest niet gaan verdedigen, want blijkbaar is het mogelijk om duidelijkere testen te produceren (zoals KV en MatCare) maar ik vind wel dat het verhaal iets genuanceerd mag worden.

Volgens mij zeggen ze zelf in de handleiding al dat een test pas zeker positief is als de streep duidelijk (dus niet licht rose) en even breed is als de controlestreep. Kan me niet voorstellen dat een proefje met kraanwater dusdanig van de test afknalt.

Maar doordat iedereen vage testjes (naar wat later blijkt, niet altijd onterecht) vaak als positief beschouwt, zijn de grenzen wat vervaagd (letterlijk). En dan wordt iedereen boos op de fabrikanten. Maar die hebben nooit beweerd dat een heel vaag streepje ook positief is. (Volgens mij)

Nogmaals, ik praat het niet goed, want ik kan me voorstellen dat het voor een hoop verwarring zorgt. Maar als je in je achterhoofd houdt dat een test pas positief is als ie van niet te ontkennen duidelijkheid is, scheelt dat jezelf een hoop onzekerheid.

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik begrijp je verhaal maar dat ligt aan de test. De kv test en de sensitest dipstick geven in de handleiding aan dat een lichte streep ook posi is! Dat laten ze bij sensitest in ieder geval zien door middel van een plaatje.

Maar goed laten we allemaal duimen dat deze test over een paar dagen knalt en dat de topic startster gewoon lekker zwanger is en kan gaan genieten!! Ik gun het haar in ieder geval van harte

6. fafa

fafa Niet meer actief

net even gecheckt in een online gebruiksaanwijzing, en je hebt helemaal gelijk. Daar gaat mn verhaal! sorry...

Belachelijk inderdaad dat ze dat zo keihard stellen. (en het vervolgens niet waar kunnen maken)

En inderdaad, ik hoop heel erg mee voor TS dat deze posi test in haar geval wél correct is!

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik duim voor je Bolly!!!! ik hoop het zo voor jullie!

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi Bolly,

Allereerst hoop ik echt voor je dat deze test de juiste info geeft en je zwanger bent. Maar.... het is nog zo vroeg voor nod en er kan nog zoveel gebeuren. Ik heb een korte cyclus en wordt vaak al 6 dagen na mijn eisprong ongi, vorige cyclus had ik op de 6e dag na mijn eitje een beetje bruinverlies dus ik dacht daar gaan we weer :( maar vervolgens kwam er niks :( dus ik toch weer hoop. Uiteindelijk heb ik (geloof 9 of 10 dagen na mijn eisprong) een test van Kruidvat gedaan en ook ik zag een lichte streep. Ik was blij maar tegelijkertijd voelde het niet goed. Ik had met hubbie afgesproken dat we 3 dagen later (op zijn verjaardag) nog een keer zouden testen. Maar helaas de dag ervoor werd ik vreselijk ongi :( Ruim een week overtijd dus en met een licht positieve test.
    Ik wil alleen maar zeggen het is fijn dat er steeds vroeger getest kan worden maar van de andere kant krijg je daardoor ook alleen maar hoop die heel vaak weer in een teleurstelling eindigt.

Succes meid en ik hoop dat je over een paar dagen een knaltest hebt!!

9. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey

nou we zien wel he,

ik moet voorlopig nog wachten voordat een kruitvat test bij mij werkt. ik heb een cyclus van 25 a 27 dagen en zit nu op dag 25 en die kruitvat testen die reageren meestal bij 28 dagen of later ( net als de meeste testen )

wachten maar he , hopen maar en duimen gekruist houden.

en kraanwater hahah das een gekke zeg, ik ga dat filmpje even opzoeken.

xx

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey

oo dit weet ik hoor bij mijn vorige vmk had ik twee dagen voor de nod datum getest en had een licht streepje een week later vet bloeden dus :(:(:(:(

wat heb ik gejankt toen zeg, dus pas wel op dat ik niet te vroeg test maar kon het niet laten omdat alles anders aanvoeld dan normaal, maar je lichaam kan je voor de gek houden

tja hopelijk mag het nu anders zijn.

xx thanks voor jullie berichtjes

11. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    p.s

hahaha een man zwanger, heb die testen gezien bij de kassa aflevering predictor kreeg een 7,0

beste kruitvat eigen merk van 7,80 euro

als je het nog niet hebt gezien is het leuk hihih..

Deel Deze Pagina