schrik van mn leven

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanDdjim, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    whooow! dat is echt erg zeg!
    gelukkig is het goed afgelopen...
    wat zullen jullie geschrokken zijn!!

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    whhoowww jeetje ik schrok egt van je bericht wat eng zeggg ppfft gelukkig is alles goed afgelopen voorzover je dat kunt zeggen natuurlijk

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

O ik zou me ook doodschrikken. Nu voel je je zeker niet meer zo veilig op de fiets? Ik ben vd week voor het eerst gaan fietsen en stond er na 10 minuten weer naast.

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Jemig meid dat is wel heel erg.
    Zou bijna zelf niet meer durven fietsen.

Ik zou eens kijken waar het probleem heeft gezeten en als het een fout van het stoeltje is dan zou ik de firma mailen.

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Och meis toch!

Ik zou me ook helemaal lam schrikken!

Zou ook echt even kijken (als je hem nieuw hebt gekocht) of je contact kan leggen met de leverancier/fabrikant! Dit hoort echt niet hoor! Voor hetzelfde geld gebeurt er iets heel ergs!
    Nu valt het bij jullie gelukkig mee (op de heftige schrik en de schaafwonden na) maar het kan erger af lopen!

Hoe is vannacht gegaan?

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Jeetje wat eng zeg!!! Ben je er al achter hoe dat is gekomen?

7. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

21 nov 2009
    363
    0
    0
    borne
    gelukkig zijn we weer een beetje bekomen van de schrik nu en met Djim gaat het goed. alleen op de wondjes tussen zijn haren zitten nog steeds wat kleine steentjes en ik mag er niet aan komen. maar de dokter zegt dat geen kwaad kan ( vind ik een beetje gek maar goed) mijn vriend heeft nog gekeken gister en de pin zat er niet meer goed in dus waarchijnlijk toch door trillen of dat iemand mijn stoeltje heeft proberen te stelen . geen idee. maar nu in ieder geval komen er hangslotjes door heen ( goeie tip :) ) maar denk niet dat we voorlopig nog weer op de fiets stappen.

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh meid, wat schrikken zeg! Godzijdank heeft jullie kleine ventje er niks ernstigs aan over gehouden, voor hetzelfde geld lag hij nu in coma of zo.....brrrr.

Ik ben echt een angsthaas wat dat betreft, ik fiets nooit (!) met mijn kleintjes, ben veel te bang dat ik val of aangereden word. :) Nooit bij stilgestaan dat het fietszitje ook nog los kan laten. :$

9. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Jeetje! schrik echt van je bericht! pfff zou er toch niet aan moeten denken, dat dat mij gebeurt :(
    Blij dat het met Djim goed gaat en dat jullie een beetje bekomen zijn van de schrik.
    Ik heb ook hangslotjes op het zitje, maar dit was voor mij eigenlijk alleen maar tegen diefstal, nooit bij stil gestaan dat dit ook van pas komt, tegen het eraf vliegen van het stoeltje..!

10. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Jeetje dat is echt schrikken :$.

Gelukkig gaat het nu wat beter met hem. Die steentjes kunnen niet zoveel kwaad, maar wel even opletten dat het niet gaat ontsteken. Misschien dat je er wat betadine op kunt smeren (voor zover je er aan mag komen)

Poeh, ik heb nooit met mijn zoontje voorop gefietst. Laatst een zitje voor achter gekocht. Daar zat zo'n veligheidsgordeltje bij om om de zadelpin vast te maken, zodat het stoeltje er nooit helemaal af kan vallen. Vond het eerst een beetje onzin (wel gedaan hoor), maar nu ben ik toch blij dat het er om zit. Ook nog met een aantal tie-wraps vast gemaakt.

Deel Deze Pagina