Baan als kraamverzorgster?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tonneke, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Weet even niet waar ik het moet plaatsen vandaar dat ik het maar hier neerzet.

Zijn er hier moeders die als kraamverzorgster werken? Heb je dan ook een part time dag of kunnen deze per week verschillen?

Wil totaal iets anders gaan doen en wil in de zorg gaan werken maar weet niet of dat goed valt te doen met een gezin, vast wel want zal niet de eerste zijn die kinderen heeft en in de zorg werkt

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

ik ben kraamverzorgster maar nog geen moeder wil t wel graag worden maar ik ben nu alvast opzoek naar hoe ik dat moet gaan doen met eventueel een kindje er zijn zeker wel mogelijkheden hoor maar t is wel passen en meten en je moet wel een flexibele opvang hebben.

je kan er voor kiezen om een duo baan te doen dat is met een andere kraamverzorgster samen met haar spreek je samen af wie welke dagen van de 8 dagen zorg doet bijvoorbeeld jij de eerste 4 dagen zij de laatste 4 dagen.

je kan ook 2 keer 8 dagen in de maand werken dat ik 8 dagen werken 6 dagen vrij en weer 8 dagen werken 6 dagen vrij maar t vervelende is dat je wel goed moet vragen of je dan vaste dagen in de maand mag werken want je rooster valt anders iedere keer weer anders meestal is t normaal dat je 8 dagen achter elkaar werkt maar je kan zo een kraamcentrum opbellen want die kunnen je zo info geven en ze hebben nog heeeeel veel kraamverzorgsters nodig dus probeer t zal ik zeggen!!:D

Deel Deze Pagina