Van schrik had ik kindje wel verteld dit niet de bedoeling was. Maar als moeder alleen maar sorry mompelt. Had ik weet ik zeker verbaal uit mijn slof geschoten en zeker als er nog een schep achter na komt. Als moeder had ze A jou moeten helpen om je kinderenwagen netjes te krijgen en B haar kind moeten toespreken dat dit niet de bedoeling is en was.
Omg ik denk dat ik dat hoofdje van dat kind even in die emmer zou stoppen... 🙊 nee dat zou ik niet doen maar ik zou toch zeker wel moeder aanspreken dat ze dit toch niet zo gemakkelijk mag af doen! Ik zou me als moeder van dat kind zijnde ook echt rot schamen en zou idd jou meehelpen de kinderwagen schoon te maken!
Meid,wat kan ik me voorstellen dat je geschrokken bent.Je was overdonderd en daarom heb je niet kunnen reageren zoals je achteraf liever had willen doen. Hier is het precies omgedraaid. Ik ben doorgaans erg rustig maar als mijn kinderen in gevaar worden gebracht door een ander en het maakt niet uit of dat het een kind is dan kan ik heel vervelend worden. Ik heb het weleens gehad met mijn oudste dochter.Ze was toen denk ik nog geen 3 jaar.We waren in een grote gemeente speeltuin.Er zat daar een jongen van ik denk een jaar of 4/5 die heel de tijd met opzet zand op haar aan het scheppen was.Die moeder zat op een bank druk te kletsen met vriendinnen en deed net alsof ze het niet zag.Nadat ik even had afgewacht ben ik naar die moeder gelopen en gevraagd of ze haar kind even wilde corrigeren en als ze dat niet zou doen dan dat ik dat wel even zelf zou gaan doen omdat ik die pesterijen iets te lang vond gaan duren.Ze ging toen naar hem toe maar had blijkbaar geen overwicht want dat kind begon tegen haar te schreeuwen.Ze ging met een beschaamde kop weer op haar bank zitten en dat kind ging gewoon verder.Ik ben toen naar dat joch gestapt en heb die schep uit zijn handen gepakt en heb mijn dochter meegenomen om haar af te spoelen bij de toiletten en ben naar het beheer gestapt en heb daar die schep afgegooid en verteld hoe en wat.Ik was er zo enorm klaar mee. Nu zoveel jaren later( 6jaar) kom ik die moeder nog weleens tegen bij het boodschappen doen en ze kijkt altijd boos en verontwaardigd wanneer ze me ziet. Ik had dat kind de tweede keer aan zijn arm direct bij de wagen weggetrokken.Als een ander het niet doet dan doe ik het wel. Ben wel blij dat het met je kindje allemaal goed is.
Ik zou me trouwens ook kapot schamen wanneer mijn kind dit zou doen.Ik zou honderden excuses maken en mijn kind ernstig toespreken.Ik zou me rot schrikken als mijn peuter van nu 2,5 jaar dit bij een baby zou doen.Ik zou je adres en tel nummer hebben gevraagd om er laten nog een keer op terug te komen.