Hallo allemaal, Ik ben deze maand gestopt met de pil en wacht nu mijn eerste natuurlijke ongesteldheid af. Deze moet donderdag komen, als ik een cyclus van 28 dagen heb. Nu ging ik net naar de wc en bij het afvegen had ik een dikke prop (rekbaar) witte/gelig slijm op het papier zitten (sorry voor de details). Daarna kon ik bij mezelf ook nog een hele prop slijm eruit halen. Is dit een voorteken dat me menstruatie eraan komt of een teken dat ik zwanger kan zijn? Ik heb op het internet gezocht, maar kon daar geen relevante informatie op vinden. Hopelijk kunnen jullie mij iets meer helpen. Groetjes Charlotte
Rekbaar slijm klinkt als vruchtbaar slijm... Maar aangezien je nog maar net gestopt bent met de pil, zal je er nog geen lijn in kunnen trekken. Denk dat je gewoon zal moeten afwachten, meid! Spannend allemaal hè!
Vertel mij wat, tis alsof ik mijn lichaam opnieuw leer kennen. Maar er zal niks anders in zitten dan afwachten!
Ik wil je niet onnodig blij maken. Maar toen ik gestopt was met de pil had ik hetzelde. Ik moest ongesteld woren, maar op de dagen dat ik mijn menstruatie verwachtte had ik meer slijm dan normaal. Later bleek dat ik zwanger was, maar het was helaas al gauw een miskraam geworden.
Toen ik weer 'op gang kwam' na Mirena, had ik de eerste maand enorm veel slijm. Ik was niet ongesteld met Mirena, dus had ook geen idee van mijn cyclus. Als ik het goed begrijp onderdrukt de pil de eisprong, en heb je geen echte menstruatie (het is een onttrekkingsbloeding). Dus het zou kunnen dat je nu pas net je ei hebt en ietsjes later je ongesteldheid krijgt. Maar bij mij was het die eerste cyclus nog een beetje raar: twee weken na het verwijderen slijm, 10 dagen later ongesteld. Je kan natuurlijk altijd testen op NOD, of 14 dagen vanaf vandaag, om te kijken hoe het zit. Sommigen zijn meteen zwanger na de pil, anderen wachten tot ze een ons wegen tot ze uberhaupt ongesteld worden.
Hoi, ik heb ook superveel doorzichtig slijm deze dagen (moest vorige week ongesteld worden) maar nog steeds geen ongie en negatief getest vanmorgen! Leuk hoor die vreemde cyclussen van me (nu weet ik weer waarom ik aan de pil ging) 47*35*? Zwanger worden... wie begrijpt er iets van???
hallo meiden ik moet (indien mijn cyclus klopt) over 11 dagen ongi worden ik heb ook last van veel slijm. dat heb ik eerder ook gehad en toen was ik ook overtijd, maar niet raak! ik heb niet dat ik 1 dag slijm heb, maar elke dag beetje... liefs elisa
Ik had vanochtend harstikke veel slijm. Dit is alweer de tweede dag. Het rare is dat de slijm echt lijkt op vruchtbaar slijm, heel doorzichtig en rekbaar en ik zou donderdag ongesteld moeten worden. Maar ik denk dat mijn lichaam weer een beetje op orde moet komen na gebruik van de pil. Dus ik wacht deze week nog af wat er gaat gebeuren en anders doe ik een zwangerschapstest.
charlotte, je kunt een zwangerschapstest doen, maar je cyclus kan ook langer zijn! ik hoop op posi test voor je!!! je kunt altijd nog ovu test doen!