Wie herkent deze symptonen? Ik heb nu al zo'n 1.5 maand een aantal keer op een dag een soort licht gevoel in mijn hoofd en ruizende, dichtzittende oren. Het is een beetje alsof je een berg op en af gaat..of in het vliegtuig zit. Het begint echt vervelend te worden want het is geen lekker gevoel. daarbij voel ik me dan ook een beetje licht in het hoofd..maar niet vreselijk duizelig ofzo.. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik bijv. nog niet gegeten had..of misschien te weinig..of te weinig gedronken etc. maar niets van dit alles helpt. Wat kan het zijn? en wie herkent zich erin?
Hi, Dit herken ik wel ja, maar ik weet helaas ook niet wat het is... Bij mij wisselt het, de ene keer heb ik er meer last van dan de andere. Zelf denk ik dat het misschien bloedarmoede is (wel eens gelezen dat dat dan kan voorkomen). Maandag moet ik naar de gyn, ga hem eens vragen. Als ik jou was zou ik het ook gewoon even aankaarten bij je vk/gyn! Misschien dat het wel heel makkelijk opgelost kan worden met staalpillen ofzo.
Even je hb laten prikken. Denk dat je staaltabletjes nodig heb, ik heb dat namelijk ook gehad. En toen was mijn hb te laag.
Hallo, Die klachten komen mij ook heel bekend voor. Ik weet inmiddels ze bij mij worden veroorzaakt door een te hoge bloeddruk. Wie weet heb jij hier ook last van. Succes!
heel erg bedankt voor de antwoorden. Zodra ik voor controle ga zal ik het er over hebben. had inderdaad ook al wat gelezen over bloedarmoede en hoge bloeddruk. maar bloedarmoede is denk logischer voor mij.
hey ik heb het ook gehad in de zwangerschap bleek dat ook bij de zwangerschap te horen je kunt er helaas weinig aan doen
Ik heb het hier aan de verloskundige gevraagd op deze site en die zei dat het niets met mijn zwangerschap te maken had..
Bij mij zitten ook vaak mijn oren dicht de laatste tijd. Geen idee of dat met de zws te maken heeft eigenlijk. Heb geen hoge bloeddruk, maar juist een lage. Ik vraag het de volgende keer wel even na bij de vk.