oh jee...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marieke1983, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Hoi allemaal,

    vorige maand heeft de ha geprobeerd een spiraaltje te zetten, dat is tot twee keer toe mislukt. ik ben toen weer begonnen met de pil, op de 11e dag van mijn cyclus (eerste cyclusdag 1 aug). in de tussentijd hebben mijn vriend en ik wel een condoom gebruikt, maar zijn er niet heel erg nauwkeurig mee geweest.

    Nu heb ik al een dikke week flinke krampen en steekjes in mijn onderbuik en vagina, geen hongergevoel en ben ik echt chaggie.
    het lijkt me eerlijk gezegd niet dat ik zwanger ben, de kans is er, maar is wel klein toch?

    eergister heb ik een matcare gedaan, er verscheen een heeeeel licht streepje maar die kan er ook opgekeken hebben :)
    Ik moet morgen ongi worden, dus ik ben heel benieuwd. als ik zwanger ben zijn we echt heel erg blij. maar is het niet te vroeg om al symptomen te hebben? Wat denken jullie?

    groetjes Marieke
     
  2. mama 1984

    mama 1984 Fanatiek lid

    20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hallo

    Er zijn vrouwen die een week voor hun nod al symptomen hebben!
    Dus ''ja'' het is mogelijk!

    De kans dat je zwanger raakt door de pil heen is klein, maar gebeurd wel eens!

    Laat je het weten ?
     
  3. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    Alles kan... Ben nu wel benieuwd.

    Laat je het morgen weten ?

    Groetjessss
     
  4. senne en zano

    senne en zano Actief lid

    24 dec 2006
    120
    0
    0
    kinderverzorgster
    roeselare
    de kans ik klein, maar het gebeurd zeker!
    laat je morgen iets weten :)

    succes
     
  5. apie

    apie Actief lid

    15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Uhm nou het is mij 2x gebeurd dat ik door de pil zwanger ben geworden .....dus helemaal onmogelijk is het niet ...
     
  6. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Hoi hoi,

    Het is niet helemaal door de pil heen, omdat ik te laat begonnen ben moesten we de eerste 7 dagen nog een condoom gebruiken, wat we niet consequent hebben gedaan.
    Mijn vriend en ik vinden het wel spannend, eigenlijk willen we nog een jaar wachten maar als het nu zover is, zijn we echt wel blij!

    helaas ben ik vanochtend wakker geworden met de typische ongi krampen, ipv de steekjes die ik eerste steeds voelde, dus misschien hou ik mezelf gewoon voor de gek.
    als het goed is krijg ik vandaag matcare testen binnen, en als ik niet ongi word test ik vandaag of morgen even!
     
  7. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Ik denk dat het game over is. Gister was ik nog optimistisch toen mijn vriend in bed riep `zo, wat zijn die dik" (hij bedoelde mijn schaamlippen :oops: )
    maar nu heb ik vanochtend vroeg wat slijm met bloed gehad en nu bruinverlies. Toch best jammer.. nu afwachten tot mijn ongi goed doorbreekt.

    groetjes Marieke
     

Deel Deze Pagina