Pos ovulatie test of nog HCG van MA?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AvdY, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AvdY

AvdY Niet meer actief

Hoi, het ongetwijfeld het zoveelste topic hierover, maar ik maak graag gebruik van jullie kennis :)
    Ik heb 15 dagen geleden een curettage gehad ivm MA bij ruim 10 weken. Ivm vruchtbaar slijm en omdat ik benieuwd was heb ik er vandaag een ovulatietest gedaan, deze was positief! Maar zou dit echt al een komende ovulatie zijn dan? Zo snel al? Of slaat hij misschien positief uit omdat ik nog HCG in m'n lichaam heb. Ik heb geen zwangerschapstesten in huis op dit moment. Wat denken jullie? Zie foto voor de test.

Bijgevoegde bestanden:

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Heb je tussendoor nog getest? Het kan echt nog wel van de ma zijn helaas

3. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Bij mij was de test na 3 weken negatief, had wel dezelfde dag ook een positieve ovutest... curretage ook bij 10 weken.. kan zijn het bij jou sneller uit je lichaam is, maar het is afwachten vrees ik:(

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had na 2 weken een negatieve zwangerschapstest en ken 2 vrouwen die direct zwanger waren na een curretage, dus het zou kunnen.

5. AvdY

AvdY Niet meer actief

Hmm, gewoon afwachten dus! Hetgene waar ik heel slecht in ben ;)
    Ovulatie test was ook vandaag positief, en zwangerschapstest was ook nog licht positief, zie foto's.

Bijgevoegde bestanden:

6. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Oh dit is lastig. Het kan namelijk beide kanten opgaan. Het meest logische is denk ik toch dat je nog een restje hcg in je lijf hebt zitten van de ma. Er zit niks anders op dan afwachten en over een paar dagen nog eens testen. Sterkte!

Deel Deze Pagina