Hoi Meiden, Mijn zoontje sliep voorheen altijd goed door tot een uur of 9. Nu sinds een paar nachten word ie rond 4uur wakker en dan krijgt ie van mij en flesje en gaat weer slapen. Alleen afgelopen nacht ging t anders. Hij werd rond 2 uur wakker, ook een flesje gehad,toen weer in z'n bedje gelegd. Ik ging terug naar bed, maar half uurtje later weer huilen, en heel anders, meer van paniekerig. Wilde allemaal bij mij zijn. Hij had een heel appart huiltje. Toen heb ik vanmorgen het CB gebeld en alles uitgelegd. Ze zei dat komt doordat ie gaat dromen ,van wat ie overdag allemaal meemaakt. Een fase is dat zei ze . Dan moet je hem rustig een beetje wakker maken zodat ie uit die droom is. Is er iemand die dit ook herkent , en gaat het vanzelf over? Miss nog iemand tips? alvast bedankt Groetjes Suzanne
Die van ons doet dat ook sinds kort! Dan horen we hem ineens héél zielig huilen en dan schiet ik omhoog en ren ik naar boven. Zo´n soort huiltje is het. En dan kom ik boven, en dan slaapt hij gewoon. Soms wordt hij wakker van de deur die opengaat en dan begint hij hartverscheurend te huilen. Ik troost hem dan maar en blijf bij hem tot hij weer slaapt. En als het echt midden in de nacht is neem ik hem lekker mee naar ons bed en slaapt hij op mijn borst verder.
Wat sneu.. Hier nog niet gehad, maar het wordt wel wat onrustig hier, dus zou kunnen dat dat gaat komen. Vanaf wanneer gaan ze vaak ongeveer dromen dan?
Ons ventje heeft dat heel erg gehad na zijn zh opnames. Hij heeft al zoveel meegemaakt op zijn korte leventje. Dan begon hij ook hartverscheurend te huilen
ja herkenbaar...vaakl als ik er naar toe ga en hem aai en kusje geef is het over.. ( dus eigenlijk een btj wakker maken zegmaar) en dan slaapt ie wee rrustig verder! je hoort het ehct dat het een droom is, omdat ineeeens uit het niets hard huilt...dus ehct geschrokken blijkbaar!!
Heel herkenbaar, paar nachten niet geweest en gisteren om 9 uur savonds begon hij weer. Dus mn man naar boven, aaitje over zn bolletje, speentje gegeven en de kleine man rolde zich weer op zn zij en sliep verder. Met dat huiltje wil ik hem het liefste lekker kroelen maar ja dan wordt hij weer wakker en dat is ook weer zielig.
hoihoi, het cb zei dat dat zo rond deze periode beginnen, ieder kind is anders natuurlijk..Hij is vandaag 11maanden. omdat ze op een dag zoveel meemaken. Nu heeft ie vannacht weer heerlijk geslapen , van 22u tot 10.45 ..ach ja. het komt wel goed... denk dat we er zelf niet veel aan kunnen doen,als troosten...