Schrikken van het vocht in mijn enkels...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Gisteravond ging ik nog even douchen en zie ik mijn enkels! :confused:
    Het leken wel olifantenpoten!
    Vanmorgen nog niet helemaal weg en mijn zoontje vond het wel leuk er kuiltjes in te duwen :( ;)
    Ik probeer veel te drinken en te minderen met zout.
    Is er nog een medische indicatie waardoor dit zo snel en flink kan optreden, bijv. hoge bloedruk of heeft dat er niet mee te maken? Ik heb ook hoofdpijn.
    Of iets anders? Of is het normaal?

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Volgens mij kan het ook te maken hebben inderdaad met te hoge bloeddruk en hoofdpijn ook. Maar als je je ongerust maakt altijd even met de vk bellen.

3. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Ik zou zeker even je VK bellen. Ik wil je niet bang maken, maar vocht, hoofpijn kunnen bij een zwangerschapsvergitiging horen.
    Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar ik zou wel ff bellen. Beter een keer te vaak bellen als 1x keer te weinig.

Liefs, Linda

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ook ik vind de combi hoofdpijn met de dikke enkels wel een reden om je vk te bellen en je bloeddruk te laten meten en je urine na te laten kijken.

5. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Moet dat dan in het weekend of kan het ook op maandag wachten?
    Is er dan acuut gevaar?
    Ik voel me dan zo'n zeur om nu op haar 06 te bellen. :rolleyes:

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

gewoon nu bellen hoor.je kunt wel wachten maar dan ga jij je lopen opvreten omdat je geen zekerheid hebt.dat is ook niet goed voor de kleine.gewoon nu bellen doe jij het niet zijn er genoeg andere die haar vandaag bellen.

7. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Precies ookal is het s'nachts gewoon bellen!

8. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Nou ik had een zonet mailtje gestuurd en werd net al teruggebeld door de v.k. ze twijfelde even wat te doen en zei dat het een kleine moeite was even de bloedruk op te meten. We hebben afgesproken nog even te kijken hoe het vannacht gaat en morgen. Omdat ik geen sterretjes zie en geen strakke band om de maag voel. Ik mag haar dan gelijk bellen.
    Voor mij is dat o.k. Ik mocht ook een paracetamol nemen als die niet werkt op het soort hoofdpijn dat ik nu heb is het waarschijnlijk van de bloeddruk.
    En kan ik haar gelijk bellen.

9. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Vandaag bij de v.k. was de bloeddruk toch te hoog, onderdruk 90.
    Ben gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar binnenstebuiten gekeerd. Moet volgende week terugkomen. Omdat het toch meeviel schijnbaar. Ze willen weten of het 1 piek is of echt gaat stijgen... :rolleyes:

Deel Deze Pagina