schrikken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anitaaaxxx, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Pff nou gister was me het dagje wel... Onze kleine meid voel ik echt mega mega veel. Heb haar nog nooit een uur niet gevoeld, maar gister was dus zo'n dag.
    Ik had haar heel de dag niet gevoeld (!) echt 0,0. Overigens wel het hartje gehoord, maar goed dat zegt verder niet zoveel zei de vk.
    Het kan best zijn dat ze het niet naar der zin heeft.

Dus moest aan CTG een half uur. Nou na een kwartier krijg ik toch een trap! En dat is niet meer weggegaan gelukkig! Ze is weer helemaal vrolijk maar wat voelde ik me in de maling genomen. Was echt geschrokken!

Daarna kwam de gyn nog even en die heeft ook een echo gemaakt. Gelijk alles opgemeten en dat was prima wel lag ze qua groei iets boven het gemiddelde maar goed.
    En wéér bevestiging dat het een meid wordt... nou nu kan het echt niet meer veranderen denk ik :)
    Gelukkig had ik genoeg vruchtwater.

Mijn urine was niet goed zaten veel eiwitten in en moest gelijk door naar de HA. Die moet ik straks bellen voor de uitslag. In principe denk ik zelf dan blaasontsteking ondanks dat ik geen klachten heb. Mocht het geen blaasontsteking zijn dan moet ik bloed gaan prikken e.d. omdat het ergens vandaan moet komen. Dus nog even spannend!

Al met al was het wel even schrikken. Ik ben blij als ze straks gezond en wel ter wereld is. Heb nog geen ene week niets gehad dus zou heel fijn zijn!

2. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    OO dat is schrikken he!!!
    Hier toevallig van de week een keer, ze beweegt al vanaf 17 weken elke dag en nu natuurlijk steeds harder maar had r al een halve dag niet gevoeld vond dta wel eng hoor!! even goed zitten porren en jahoor daar was ze weer ,een lui dagje denk i! anders had ik ook wel gebeld toch eng!!

3. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    heel veel van die dagen gehad, dus weet helemaal hoe jij je voelt. De laatste keer dat ik ongerust was omdat hij weinig bewoog was 2 weken geleden. Echo en CTG waren toen allebei goed.

Maar hij blijft een rustig mannetje, schoppen doet hij al heel lang niet meer, ik herinnner me dat met de 20 weken echo hij dat wel deed, en alle keren dat ik hem vanaf 20 weken voelde moeten het schopjes zijn geweest want dan zijn ze nog zo licht en klein dat je een duwtje niet zomaar zal voelen.

Tja ik blijf me soms drukmaken erom dat hij nooit schopt of echt druk is, maar mijn vriend zegt dat dit gewoon zijn reactie is op het feit dat het krapper wordt in mijn buik, dat hij dus niet meer schopt. Heel soms schopt hij. Maar meestal duwt/strijkt en strekt hij. Gelukkig voel ik hem nu wel de hele dag door.

4. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    ze hebben trouwens nooit mijn urine gecontroleerd...

5. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    dank jullie voor de reacties. Nee urine hadden ze als extra gedaan omdat die ochtend bij de vk al niet goed was. Maar goed ze is weer helemaal levendig in mijn buik gelukkig! Vruchtwater had ik nog genoeg ook dus dat is prettig. Het is toch schrikken als je der niet voelt.

Ik voel ook geen schoppen meer maar meer inderdaad van die strijkingen ofzo. In ieder geval ben ik blij dat ze dat weer doet!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Anita als je blaasontsteking hebt krijg je er antibiotica voor.
    Hier gisteren hetzelfde , alleen was onze man wel heel druk maar had ik alle symptomen van zwangerschapsvergiftiging en 3 uur aan de ctg gelegen.
    Hopelijk heeft je ha snel de uitslag en weten ze wat ze kunnen doen.
    Gek dat ze dat op het zh niet oplossen zoals hier in België.
    Maar het is zeker schrikken hoor brrr.

7. zwangeremuts

11 dec 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    oei wat schrikken! Ik heb dit ook gehad,dat ik aan de ctg scan ging half uur..en was ook niks aan de hand! Gelukkig met jou kleine meid ook niet! succes nog met de laatste loodjes!!

8. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Natuurlijk het is altijd schrikken, ik ben ook telkens bang dat er weer zo'n dag komt, maar goed ik ga nu niet meer twijfelen om te bellen want dat heb ik veel teveel gedaan. Het gaat om mijn kind en die is belangrijk voor mij, laat ze me maar een ouwe zeur vinden:p

9. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    En hebben ze nagekeken of je zwangerschapsvergiftiging hebt of heb je daar nu een bloedonderzoek voor gedaan of zo? Nou meis ik hoop het niet voor je, maar gelukkig is je mannetje nog wel lekker druk in je buik, dat is dan een hele geruststelling:)

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    chica uit het bloed enz kwam uit dat het gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging was.
    Wel dus de blaasontsteking word nu wel weer maandag aan de ctg gelegd om te kijken naar de weeën.

11. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    nou het was bij mij dus ook geen blaasontsteking.. maar de vk zegt dat er dus wel een oorzaak moet zijn waarom ik eiwitten in mijn urine heb. Ik moet straks dus weer naar de vk om nog even urine nog keer na te kijken. Zit het er dan nog steeds in gaan ze bloedprikken en verder onderzoek doen. Ben in ieder geval heel erg moe want onze meid heeft me echt de hele nacht wakker gehouden, maar ik vond het heerlijk haha.

Deel Deze Pagina