menstruatie en toch zwanger??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwendel, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwendel

zwendel Niet meer actief

Hallo meiden,

wie heeft er ervaring met het zwanger zijn en toch menstrueren?
    ik heb 5 jaar geleden bewust een abortus laten plegen (wegens omstandigheden) maar was wel nog gewoon ongi toen ik zwanger bleek te zijn. alleen had ik het gevoel dat mijn menstuatie anders was dan normaal vandaar de test. uiteindelijk bleek dat ik al 6 weken zwanger was van een tweeling. hebben meer mensen dat,dat ze gewoon hun menstruatie krijgen terwijl ze zwanger zijn en hebben jullie er dan nog wel andere symptomen bij??

gr zwendel

2. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben geen expert op dit gebied, maar had inderdaad begrepen dat je toch nog een soort menstruatie kan hebben tijdens je zwangerschap. Wel heb ik begrepen dat de menstruatie dan wel net iets anders is dan normaal.
    Ik denk dat ik je niet echt verder heb geholpen, hopelijk weet iemand hoe het precies zit.

3. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ja, dat kan. Je kan bloedingen hebben. (werd mij vertelt door VK) Je vloeit wel zeg maar. Maar er is geen pijn (althans, mijn ervaring). En zie mijn banner...

4. Silv

Silv Lid

22 nov 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat kan! Ik ben dat namelijk ook geweest, al was ik nog wel aan de pil. Maar ik kreeg toch een soort van menstruati

5. zwendel

zwendel Niet meer actief

mijn moeder heeft het nl ook gehad toen ze zwanger was van mij tot de 5e maand!! ze wist ook niet dat ze zwanger was. nu hoop ik dat ik gewoon lekker snel zwanger ben en dit nu dus niet weer heb. ben dan gelijk bang dat er wat mis is maar mag bijna testen dus nog ff duimen en hopelijk geen menstruatie

6. LieveSchat

16 jul 2008
    30
    0
    0
    Menstruatie terwijl je toch zwanger bent kan zeker. Ik had ook een soort van menstruatie, maar was wel minder en korter dan normaal. Ik had ook niet echt dat het de hele dag aan het bloeden was en geen last van buikpijn, wat ik normaal altijd wel heb.
    Een week later had ik een positieve zwangerschapstest in handen!

7. angla

angla Nieuw lid

14 dec 2010
    1
    0
    0
    hallo LieveSchat,

ik zou graag willen vragen wat je precies voor bloeding had.
    begon het rood en laterna bruin? of alleen maar bruin? en hoelang,en continue of met tussenpozen....
    ik zit namelijk met het volgende:
    ik was 12 dagen overtijd en toen begon ik te bloeden,helder rood bloed met buikpijn(hetzelfde als mijn menstruatie) de tweede dag was het stukken minder en tegen de avond stopte het zelfs,en tegelijkertijd toen het gestopt was kreeg ik vreemde buikpijn.
    s'morgens begon ik weer te bloeden,maar weer stukken minder en met vlagen die vreemde buikpijn(alsof ik een stok in mijn baarmoeder heb) toen stopte het de gehele nacht en in de morgen was er ook niks te zien. maar toen ik me begon in te spannen was het er weer. nu heb ik heel af en toe wat donker bruin verlies met nog steeds die steekjes in mijn buik.
    ik heb normaal gesproken een zeer heftige menstruatie met alleen de eerste uren ernstige buikkrampen.
    groetjes Angla

8. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

8 okt 2010
    214
    0
    0
    Bij mij was het ook zo,

ik dacht dat ik namelijk gewoon ongesteld was geworden.
    Het was wel later dan het moest, want het was me 3e maand aan de pil. En de eerste maand toen ik de pil slikte kreeg ik 2 weken te vroeg bloedingen.

Nou de 3e maand kreeg ik hem te laat, ik dacht yess ongesteld geworden maar het was ook heel kort, 2 daagjes maar ofzo.
    Tot ik later toch maar een test deed, was die gewoon positief. en toen bleek dat ik al 7 a 8 weken zwanger was.

Maar ben er nu echt super blij mee !!!! en ben nu al 22 weken verder.

9. MamaMo

MamaMo Lid

14 jun 2008
    76
    0
    0
    Ik was ook op aangegeven tijdstip ongesteld geworden. Was al blij omdat ik het weekend erna naar de sauna zou gaan, maar het was zo licht dat ik toch maar een test heb gedaan na een paar dagen en jippie! Ik was zwanger :)

10. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Ik heb in mijn vorige zwangerschap tot het eind toe elke maand tijdens mijn menstruatieperiode een bruine afscheiding gehad. Soms zat er ook wat rood bij.
    lieve groet Melan

Deel Deze Pagina