Mijn probleem. Ik ben nu 32 weken en 1 dag (banner klopt niet helemaal) en ben sinds gisteren bijna continu duizelig, kan bijna niet eens meer normaal functioneren. Maar als ik het ziekenhuis ga bellen weet ik bijna zeker dat ze me weer op gaan nemen en ik lees hier dat het dus kan gebeuren dat je duizelig word tijdens je zwangerschap en dat er dan niets aan de hand is, ik heb al meerdere keren in het ziekenhuis gelegen vanwege complicaties 2 x verkorte baarmoedermond waarbij ze bij de 2e keer een bandje hebben geplaatst daarna nog een keer vanwege bloedverlies. Jullie begrijpen hem al ik wil eigenlijk niet nog een keer opgenomen worden maar helemaal normaal vind ik het ook niet. Misschien iemand tips of advies voor wat te doen?
het kan ook zijn dat je een te hoge of te lage bloeddruk heb, meid lijkt me wel verstandig om even te bellen. "Better safe than sorry"
BELLEN!!! Houd je ook vocht vast? Zie je sterretjes? Dan zou het kunnen duiden op zwangerschapsvergiftiging. Echt bellen hoor! Zoals mijneeerste1 al zei: Better safe than sorry. Als het niets is, mag je lekker weer naar huis. Sterkte ermee! Ik hoop dat het snel weg trekt.
Ik hou weinig tot geen vocht vast en ik zie geen sterretjes, het is puur de duizeligheid, ze hebben anderhalve week terug mijn urine gecheckt en bloed af genomen en ook daar was niets raars mee aan de hand dus vandaar deze vraag mijn bloeddruk is tijdens al mijn zwangerschappen al lager als normaal zit meestal rond 115 a 120 over 55 a 65 dus dat is ook niet extreem laag vind ik
oh ja ik voel de kleine ook prima bewegen, hij is de hele zwangerschap al een druk mannetje drukker dan mijn 2 meiden.
Snap je even niet? Wat is belangrijker? Je kind of even naar t ziekenhuis om te kijken of alles goed is? Er heeft nog niemand gezegd dat je daar moet blijven maar ivm je geschiedenis zou ik zeker wel voorzichtig zijn en alle niet pluis gevoelens na laten kijken
Waarschijnlijk is er niks aan de hand maar dat kunnen wij niet bepalen haha mischien kijken of een glas zoete aanmaak limonade helpt en daarna even iets eten waar koolhydraden in zitten, bijv ontbijtkoek. Mischien dat dat al wel helpt. Maar als dat niet helpt wel even bellen. Sterkte
Eerlijk gezegd snap ik niet dat je hier over aan het twijfelen bent. Kom op bellen!! Een forum kan niet beoordelen wat je moet doen......
heb gebeld, ze wouden in eerste instantie dat we kwamen (maar het ziekenhuis waar ik mijn controles en alles heb ligt op 3 kwartier rijden van hier) ze zijn gaan overleggen met mijn gynaecoloog die toevallig vandaag ook aan het werk was en hij zij dat het erbij hoorde en omdat ik aankomende donderdag al weer controle heb vond hij het niet nodig om mij te laten komen maar als het wel zo zou blijven moet ik maandag wel even mijn urine laten checken bij de huisarts op eiwitten en mijn bloeddruk op laten nemen.
Gewoon altijd bellen hoor. Ik dacht ook bij week 27 dat ik niet hoefde te bellen omdat ik dan lastig zou zijn. Heeft mijn vriend gebeld. Had ik een zware nierstuwing en 3 dagen aan het de buscopan infuus gelegen. Ik bel nu lekker vaak als ik denk dat er wat is. Daar zijn ze voor
Werd gisteren terug gebeld de arts vond dat ik toch even langs moest komen want hij vertrouwde het toch niet helemaal. Ze hebben uiteindelijk niets gevonden en denken dat het dus ook niet met de zwangerschap te maken heeft. Ik moet donderdag weer op controle komen en als het dan nog zo is gaan ze verder kijken