Hey dames, Ik zit even met het volgende.. Heb al een tijd (ruim 2 weken) het gevoel dat ik ongesteld moet worden en afscheiding wat bestaat uit slijm met witte vliesjes, weer een beetje gevoelige borsten (geef geen bv meer..) en af en toe met vlagen misselijk.. Nu ben ik na mijn bevalling nog niet weer aan een anticonceptiemiddel begonnen en seksen we nu (we seksen nog niet super veel.. ) altijd met de voor-het-zingen-de-kerk-uit methode.. Ik weet ook niet goed wanneer mijn laatste ongi was, maar heb het gevoel dat het nu zo onderhand wel zou moeten komen (tja, niet al te slim natuurlijk.. ) .. Echter, wat denken jullie.. Bekende zwangerschapssymptonen of niet?
Ja, eerst testen dan weet je meer. Ennuh je begrijpt dat voor het zingen de kerk uitgaan, een onbetrouwbare methode is he?
Ja dames, ik weet het maar al te goed. Begrijp me niet verkeerd, een kindje is natuurlijk welkom. Maar had liever dan gewacht tot Chloé wat ouder was.. Heb van de week getest en deze was negatief... Geen herkenning? Vooral dat slijmerige afscheiding, vind ik zo apart..
ja meid, je weet natuurlijk ook niet op welke dag van de cyclus je zit... dat maakt het zo lastig. ben je al lang gestopt met de bv, meestal duurt het daarna toch even voordat je echte menstruatie weer op gang komt..? in elk geval succes. ik teste met dit brusje op dag 27 negatief en op 30 positief dus wie weet toch maar een test...
Testen is de makkelijkste manier. Vor het zingen de kerk uit , is trouwens niet de veiligste manier , als je geen ukkie zo snel erbij wlt. Suc6
@ Kim: Ja, mijn cyclus was al weer helemaal in orde.. elke keer om de 28/29 dagen ... Werd al na 5 weken (zelfs onder de bv) weer ongi.. Toch maar testen dus.. wel vreemd!
Ik ben ongie geworden; ben eigenlijk heel blij. Willen wel een tweede kindje, maar nog niet zo snel! Pfieuw. Nu maar goed opletten!