Onze kleine man is bijna 8 maanden oud. Het is een super lief en vrolijk mannetje, maar de laatste weken heeft hij gillen uitegvonden. Vooral laat in de middag vindt hij het helemaal geweldig om een keel op te zetten dat ze het 5 huizen verder kunnen horen. Iemand enig idee waarom hij dit doet? en het belangrijkste... hoe kunnen we dit corrigeren? We hebben uiteraard al een en ander geprobeerd: een keer hard roepen (dan gaat hij lachen), nee zeggen (ook dit vindt meneer leuk), boos kijken (dat vind hij ook interessant), geen aandacht aan besteden (dan blijft hij lekker doorgaan). Enige wat engiszins helpt is zijn aandacht naar iets anders brengen (alhoewel hij dat ook niet meer toelaat).
Hij heeft zijn stem uitgevonden, prachtig toch? lekker laten gaan, word vanzelf minder. Corrigeren helpt toch niet hoor met deze leeftijd.
Hier ook een! Hij klets de oren van mijn hoofd en gillen! Ongelofelijk maar ik laat het maar... ik vind het wel wat hebben dat hij door krijgt hoe alles werkt. Het arsenaal bestaat inmiddels uit: - lalalala - dadadada - bababab - mmmmmmm -memememe -mamamama - lilili - AAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! Ben benieuwd wat gaat komen? Ik gok op 'POES' want die vindt ie leuk joh
Lekker laten gaan en eventueel oordopjes indoen Hij heeft zijn stembanden ontdekt en gaat het nu allemaal fijn uitproberen. Ik zou het niet corrigeren, want dit hoort bij de ontdekkingstocht van zo'n kleintje.
lekker laten gaan hij heeft z'n stem gevonden heb er hier zelf ook in zittenb die het leuk vindt de buurvrouw kwam laatst al aan de deur waarom hij zo gilt
hier nog zo'n heerlijke knul, het gaat hier vanaf s ochtends tot s avonds! Hij is em echt aan het uitvinden die stem! hahaha Gillen van hoog naar nog hoger! Overal waar ik kom zet ie een keel op, soms schaam ik me er wel wat voor moet ik zeggen! haha!
toevallig is vandaag bij de sept08 mama's een filmpje gezet van een gillende keukenmeid blz2326 mijn meisje doet dit ook heeeeel erg en heeeeel hard
sommige kindertjes vinden het heerlijk om keihard te gillen. Een familielid van ons werkt ook in een gezin met kids, waarvan het jongetje (bijna een jaar) de hele lieve dag door gilt, ze wordt er soms gek van, zegt ze. Maar het gaat vanzelf wel weer over, naar het schijnt. Kan me eigenlijk niet indenken dat onze knapen dat ooit hebben gedaan. Maar die hebben vast wel weer Ɣndere irritante dingetjes gehad.
Hier is het altijd gillen wanneer mijn telefoon gaat.. Neem ik op en begin te praten, en meteen begint de sirene weer te loeien hier hahaha. Rest van de dag is het schattig bababa, papapa, dadada