Mijn kleine man van 4 maanden houdt niet van uitstapjes. Niet in de kinderwagen, niet in de auto... Ik heb al verschillende momenten geprobeerd (na de fles, tijdens slaaptijd etc) Op welk moment ook, hij huilt/jengelt de hele boel bij elkaar. Thuis is hij altijd relaxed en huilt hij weinig. Iemand ervaring hiermee? En hoe moet ik hiermee omgaan? Ik heb ook nog een peutertje rondlopen, dus thuis blijven is echt geen optie (en wil ik overigens ook niet)
Voor in de auto heb ik geen tips, maar heb je al eens een draagdoek geprobeerd ipv de kinderwagen? DL wordt hier absoluut niet blij van de kinderwagen, maar in de doek maakt het haar geen bal uit, waar ze is.
Succes! Hier is het namelijk andersom. Zodra ik hem in de Stokke My Carrier leg dan zet hij een keel op Heb het idee dat het niet lekker zit ofzo... In de wandelwagen daarintegen kijkt hij z'n ogen uit (voor zo ver hij iets kan zien haha) maar gaat helaas niet meer slapen. Dus komen daarna meestal oververmoeid thuis.
Zowel de BB als de Stokke zijn absoluut niet ergonomisch en dus niet zo goed voor je kindje. Er zijn heel goed ergonomische doeken en draagzakken te koop, waar je kindje comfortabel in kan zitten. @Muisje Ik hoop in elk geval dat 't werkt!