schrok me dood, muggenrepellent

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leeuwen77, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Loopt laura lekker met de muggenrepellent in der mond rond! Waar ze die nou weer vandaan had! Gelukkig was het een spuiter en heeft ze (was oud en alleen de dop had ze in der mond) bijna niets naar binnen gekregen. Maar je schrikt wel! Het is niet meer dan dat ze mijn arm likt als ik me heb ingespoten, maar toch!
     
  2. zonnestraal

    zonnestraal Niet meer actief

    Oei! Ja, dat is zeker schrikken he! Die kleintjes weten overal in te breken als het moet... :rolleyes: Denk je dat je alles uit het zicht hebt gezet, hebben ze toch weer wat te pakken.
     
  3. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Wat is dat?
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik denk iets om muggen weg te jagen/doden, sproeien op je lichaam. Spreekt toch voor zich?
     
  5. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.052
    4.256
    113
    Nou voor mij niet want ik heb het woord nog nooit gehoort of gelezen, weet niet eens hoe ik het uit moet spreken, laat staan dat ik weet wat het is.

    Dus Wat is dat? :) ;)

    Groetjes anita
     
  6. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    vind het ook helemaal geen rare vraag, ik ken het woord ook niet. Ik vermoedde idd dat het een antimuggenspul was, maar zeker weten deed ik het ook niet.
     
  7. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik kende het woord ook niet tot nu (en weet zelfs nu nog niet hoe ik het uit moet spreken). maare... misschien een idee om een beetje aardig te blijven. niet iedereen weet alles en ik vind, vragen staat vrij.

    @leeuwen77: kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent. ben nu al benieuwd wat alyssa allemaal gaat uitvreten zodra ze kan.

    liefs doris
     
  8. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Het is idd antimuggenspul wat je op jezelf spuit! Die kleintjes zijn zo slim en vlug! Ik word er af en toe gek van! En laura steekt echt alles in der mond! De eerste schrik was toen ze een stukje wormen pil van de hond uit de hond zijn mond haalde en in haar eigen mond stak! Nu had ze dat muggenspul te pakken, moet er niet aan denken wat er volgt!
     

Deel Deze Pagina